پرسپولیس نیوز : مهاجم و هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ملوان را به هیچ‌وجه نمی‌توان دستکم گرفت. آنها هیچ چیز برای از دست دادن ندارند و ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم هواداران را شاد از ورزشگاه بدرقه کنیم.

 مهدی دغاغله در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در این هفته تمرینات خیلی خوبی داشتیم و احساس همه ما این است که در شرایط خیلی خوبی قرار داریم و آماده‌ایم در کنار ارائه یک بازی خوب، به نتیجه دلخواه خودمان برسیم.

وی که در نیم فصل اول با بداقبالی به دلیل مصدومیت، بیشتر بازی‌ها را از دست داد، ادامه داد: در تمرینات شرایط خیلی خوبی داشته‌ام و امیدوارم اگر در صورت صلاحدید کادر فنی بازی کردم، بتوانم آن بازی که خودم دوست دارم را برای پرسپولیس انجام بدهم. من در نیم فصل اول به خاطر مصدومیتی که پیش آمد بازی‌ها را از دست دادم. مصدومیت دست خود بازیکن نیست ولی من با تمام وجود دوست دارم جبران کنم و برای پرسپولیس نقش موثری داشته باشم. البته برای نیم فصل دوم ترافیک نفرات بیشتر شده است.

مهاجم و بازیکن کناری پرسپولیس درباره برخوردهایی که در تمرینات بین بازیکنان بوجود می‌آید، خاطرنشان کرد: یکی اینکه بچه‌ها با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند و می‌خواهند شرایط را عوض کنند، ضمن آنکه رقابت در خود تیم بالا است. هر چند رفاقت ما بالاتر از آن است و برخوردها هم زیاد نیست و آن مورد محدود هم به جهت جدیت بچه‌ها در تمرین است.

دغاغله درباره اینکه ملوان بندر انزلی در این فصل شرایط خوبی نداشته است و به نظر نمی‌رسد پرسپولیس تا پایان فصل با چنین بازی مناسبی روبرو شود، تصریح کرد: اصلا نمی‌شود به ملوان اینطور نگاه کرد. خودم در ملوان بودم و فضای آن را می‌شناسم. ملوان یک تیم ریشه‌دار است. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و این مساله آنها را زهردار می‌کند ضمن آنکه ملوان همیشه برابر پرسپولیس و استقلال سخت‌گیر بوده است. آنها بازیکنان با تجربه و نام آشنایی دارند و اگر بخواهیم آنها را دست کم بگیریم صد در صد اذیت خواهند کرد. شرایط آنها با قبل فرق کرده است و همین که تنها پیروزی آنها برابر پرسپولیس بوده است، نشان می‌دهد نباید آنها را دست کم بگیریم.

وی در پایان گفت: در بازی با ذوب آهن هم شاسته پیروزی بودیم. در نیمه اول سنگین بودیم اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد. در بازی با ملوان به دنبال آن هستیم که از ابتدا به شکل دلخواه بازی کنیم و بچه‌ها مصمم هستند هواداران را شاد از ورزشگاه راهی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)