پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بازیکنان این تیم می‌خواهند با قهرمانی در جام حذفی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

مهدی دغاغله در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سنگینی با ذوب‌آهن داریم، آنها بازیکنان با کیفیت و خوبی دارند که این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: بازی در جام حذفی سختی‌های خاص خودش را دارد و اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد پس باید درصد اشتباهات‌مان را پایین بیاوریم. قطعاً هر تیمی که از اشتباهات حریف استفاده کند می‌تواند برنده شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این بازی برای ذوب‌آهن هم ساده نیست، هرچند که این تیم چند هفته‌ای است خوب نتیجه گرفته اما دلیل نمی‌شود بتواند پرسپولیس را به راحتی شکست بدهد. در مجموع باید حواس‌مان باشد، چرا که در این بازی جای جبران اشتباه نداریم.

دغاغله ضمن بیان این جمله که «پرسپولیس از جام حذفی سهمیه آسیایی می‌خواهد»، افزود: بازی جمعه حتماً یک برنده دارد و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که آن برنده پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای پرسپولیسی‌ها لیگ تمام شده که همه از جام حذفی صحبت می‌کنند، گفت: اصلاً‌ از لیگ ناامید نیستیم، چون معتقدیم فاصله ما با صدر جدول قابل جبران است و با سه پیروزی می‌توانیم صدرنشین شویم.

هافبک پرسپولیس در خصوص عدم حضور هواداران در بازی این تیم و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به احتمال 90 درصد احتمال می‌دهم این محرومیت لغو شود اما اگر آنها جمعه در ورزشگاه نباشند ما یار دوازدهم خود را از دست می‌دهیم. اگر مجوز حضور هواداران در ورزشگاه صادر نشود آنها در خانه با ما یکدل می‌شوند و از طریق تلویزیون برای‌مان دعا می‌کنند.

دغاغله ادامه داد: نمی‌دانم اتفاقات لیگ چه ربطی به جام حذفی دارد که هواداران را از این بازی محروم کردند. ما به حضور تک‌تک هواداران‌مان نیاز داریم و با حضور آنها حتماً می‌توانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)