شاید یکی از شیرین ترین دغدغه‌های یحیی گل محمدی در فصل جدید داشتن ۳ کاشته زن قهار در ترکیب پرسپولیس باشد.

فصل گذشته و پس از خرید رامین رضاییان در نیم فصل او به همراه مهدی ترابی ضربات ایستگاهی پرسپولیس را می‌زدند اما حالا پرسپولیس سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی را دارد.

سه بازیکنی که به ترتیب با ۱۴ پاس گل، ۱۱ پاس گل و ۶ پاس گل رتبه‌های اول، دوم و پنجم آقای پاس گل لیگ بیست و یکم را از آن خود کردند. این ۳ هافبک تکنیکی در فصل گذشته در گل گهر سیرجان، پرسپولیس و سپاهان اصفهان کاشته زن اول تیم بودند و حالا می‌توانند رقابت جالبی در پرسپولیس داشته باشند.

این روزها در فوتبال مدرن تفاوت میان تیم‌ها در جریان بازی تنها با ضربات ایستگاهی نمایان می‌شود. در فوتبال مدرن اغلب تیمها در برابر تیم‌های تهاجمی آرایش کاملا دفاعی به خود می‌گیرند به همین دلیل گل زدن به چنین تیم‌هایی بسیار دشوار است. بسیاری از مربیان در فوتبال امروز تیم خود را برای استفاده از ضربات شروع مجدد در زمین آرایش می‌دهند.

اگر شما مدافعان سرزن و گلزنی مثل مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و علی نعمتی را داشته باشید شاید پس از بدست آمدن ضربه کرنر هم حتی شادی کنید!

تمدید قرارداد مهدی ترابی به علاوه خرید سروش رفیعی و سعید صادقی حالا رقابت جالبی را برای نواختن ضربات ایستگاهی متنوع در پرسپولیس به وجود بیاورد.

البته این دغدغه شیرین است اما شاید انتخاب کاشته زن اول هم احتمالا کار سختی است و باید دید یحیی گل محمدی برای ضربات ایستگاهی فصل آینده چه تدبیر تاکتیکی با این نفرات خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)