مررجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس پس از اعلام خبر محرومیت رضانورمحمدی در آستانه بازی با سپاهان در پایان تمرین امروز گفت : با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس، محرومیت دو ماهه علیرضا نورمحمدی از حضور در مسابقات به دو جلسه کاهش یافت.

 

مصطفی شکری ادامه داد : همانگونه که مطلع هستید متعاقب حوادث دیدار تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین و بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا نورمحمدی، مدافع پرسپولیس علاوه بر جریمه نقدی به دو ماه محرومیت از شرکت در مسابقات محکوم شد.

 

با شگاه پرسپولیس با توجه به عدم تناسب بین تخلف و مجازات و همچنین عدم رعایت توازن بین محکومیت‌های بازیکنان دو تیم، اعتراض خود را به مرجع انضباطی اعلام کرد.

وی افزود: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز با بررسی مجدد مستندات و استعلام از داور محترم بازی، اتهام آقای نورمحمدی در خصوص فحاشی و اهانت را بلاوجه تشخیص داد و محرومیت نامبرده را به 2 جلسه کاهش داد.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: مع الوصف با لحاظ  کارت قرمز اخذ شده در جریان بازی مجموع محرومیت‌های وی 3 جلسه بوده و با وجود پیگیری‌های به عمل آمده از طرف باشگاه از سازمان محترم لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون، بر اساس تشخیص مسوولین مربوطه، آقای نورمحمدی در بازی فردا برابر سپاهان اصفهان نیز امکان حضور نخواهد داشت. ولی با عدم حضور در بازی فردا محرومیت‌های وی پایان یافته تلقی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)