مرجع خبری پرسپولیس : دكتر محمدرضا زادمهر پيشكسوت پرسپوليس معتقد است كه اين تيم با هدايت كرانچار مى تواند قهرمان ليگ شود به شرطى كه رفاقت وهمدلى در تيم بيشتر شده و بازيكنان بخواهند كه به قهرمانى برسند. گفت وگو با وى را بخوانيد:
• اوضاع پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– اميدوارم كه پرسپوليس به روزهاى اوج خودش برگردد. پرسپوليس بازيكنان خوبى دارد و تيم خوبى است و بچه ها بايد قدر خودشان را بدانند و توقع هواداران و مردم را هم بدانند. اميدوارم از اين هفته وضعيت تيم بهتر شود و بدشانسى هاى پرسپوليس تمام شود.

• تغييرات مديريتى پرسپوليس را چطور ديده ايد؟

– اميدوارم كه اين تغييرات مثمرثمر باشد و تجربه هاى آقاى كاشانى پرسپوليس را به سرمنزل مقصود برساند.
• حذف كميته فنى باشگاه چه توجيهى دارد؟
– من در باشگاه نيستم و اظهارنظر نمى كنم. اطلاعى هم ندارم. به نظر من از آقاى عبدى بايد بيشتر استفاده شود چون باتجربه و آگاه است و بايد كادر فنى تعامل بيشترى با عبدى داشته باشد.
• كاشانى از كميته فنى نخواست كه كارش را در باشگاه ادامه دهد؟
– فكر كنم مسائل واجب ترى هست كه ايشان بايد به آن مسائل رسيدگى كنند.
• ارزيابى شما از كرانچار چيست؟
– شخص كرانچار يك مربى حرفه اى است اما فكر مى كنم هنوز شناخت خوبى نسبت به ليگ ما ندارد. ايشان به عاملى به نام زمان نياز دارد چون ۷۰ روز است كه به ايران آمده و زود است كه قضاوت كنيم. حداقل تا نيم فصل بايد باشند تا ارزيابى از ايشان صحيح باشد.

• پرسپوليس با كرانچار مى تواند به قهرمانى ليگ نهم حرفه اى برسد؟

– همه چيز امكان دارد. فاصله پرسپوليس با صدر جدول ۶ امتياز است، چرا كه نه اما بايد بچه ها هم بخواهند. به نظرم ۶ امتياز اختلافى نيست وچيزى نيست كه جبران نشود چون هنوز ۲۰ بازى ديگر مانده و ۶۰ امتياز ديگر روى زمين است. هنوز چيزى نشده و به عقيده من پرسپوليس مى تواند قهرمان شود به شرطى كه بچه ها بخواهند به قوانين باشگاه احترام بگذارند وباشگاه هم به تعهداتش عمل كند. رفاقت و همدلى بايد در تيم بيشتر باشد تا به هدفشان برسند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)