پرسپولیس نیوز : از نظر یکی از پیشکسوتان پرسپولیس پنجه طلای سقوط تنها شایسته سرمربی گری پرسپولیس است و او باید جانشین پنجه طلای سقوط قبلی شود!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل پرسپولیس درخشان نیست و اگر قرار است او برود مایلی‌کهن باید سرمربی پرسپولیس شود.

مرتضی فنونی‌زاده ، در مورد استعفای حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس عنوان کرد: دوست داشتم درخشان در پرسپولیس بماند. مشکل پرسپولیس درخشان نیست، مشکل پرسپولیس بازیکنان بی‌کیفیت هستند. هر مربی را که بیاورند با این بازیکنان نتیجه نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: برانکو در رده ملی مربی خوبی بوده اما در رده باشگاهی نمی‌تواند هیچ کمکی به پرسپولیس کند. آمدن برانکو یعنی هدر رفتن پول زیاد، ای کاش با پول قرارداد برانکو چند بازیکن خوب را به پرسپولیس می‌آوردند. کاش درخشان را حفظ می‌کردند به نظرم با همین کادر فنی پرسپولیس باید لیگ را تمام می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد این تیم به لیگ یک سقوط کند، اظهار داشت: بازی‌های دشوار پرسپولیس باقی مانده و در فوتبال هم هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

فنونی‌زاده در خصوص بازیکنان معترض و بی‌انضباط پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم در مورد مسائل فنی درخشان صحبت کنم اما به نظرم درخشان باید از همان ابتدا با بازیکنان بی‌انضباط برخورد جدی می‌کرد. اگر همان موقع با حقیقی یا صادقیان برخورد می‌شد کار به اینجا کشیده نمی‌شد. چرا عباس‌زاده مانند رهبری‌فرد چند بار به درخشان اعتراض کرد و با گل و شیرینی عذرخواهی کرد؟

وی افزود: شما دیدید که امیر قلعه‌نویی چطور با تیموریان و نکونام برخورد کرد و آنها را از استقلال کنار گذاشت. درخشان هم باید چنین برخوردی با بازیکنان خاطی انجام می‌داد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور حسین هدایتی در این باشگاه خاطرنشان کرد: هدایتی در پرانتز یعنی علی پروین و من از حضور او در پرسپولیس خوشحالم. هدایتی غیر از اینکه فرد متمولی است، یک پرسپولیسی دو آتشه هم محسوب می‌شود. من حضور هدایتی را به فال نیک می‌گیرم.

فنونی‌زاده در پایان گفت: به نظر فقط محمد مایلی‌کهن باید سرمربی پرسپولیس شود و چند پرسپولیسی قدیمی را هم کنار خودش بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)