بهروز سلطاني پيشکسوت پرسپوليس و از مربيان تيم‌هاي پايه اين باشگاه معتقد است اغلب مربيان شاغل در باشگاه پرسپوليس از تيم هاي ديگر نيز پيشنهاد دارند، فقط به عشق پرسپوليس اينجا کار مي‌‌کنند.

به گزارش افکارنیوز، سلطانی راجع به جلسه مربیان پایه با مسوولان باشگاه عنوان کرد: فردا باز هم جلسه داریم و امیدواریم نتیجه بدهد و مسوولان محترم باشگاه ذره ای برای ما ارزش قائل باشند. متاسفانه سال هاست به ما بدهکارند. در کل سال فقط یک دست لباس به بچه ها داده اند و دیگر سراغی از این تیم ها نگرفته اند. تمام مربیانی که از پیشکسوتان پرسپولیس هستند و در تیم های پایه مشغول به کارند، از تیم های دیگر نیز پیشنهاد دارند. اما دلشان نمی‌ آید برای جای دیگری جز پرسپولیس خدمت کنند. کل قرارداد تیم ما مساوی با قرارداد ۲ بازیکن شاغل در تیم بزرگسالان است .

سلطانی ادامه می‌ دهد: تیم های پایه پرسپولیس همیشه جز تیم های بالای جدولی هستند. به نظر ما مقصر اصلی در این جریان سازمان است. آقای خادم که مسوولیت این تیم ها را پذیرفته اند چرا به مساله بدهکاری باشگاه به پیشکسوتان ورود نمی‌ کنند. الان همه ما ممنوع الخروج هستیم چراکه اداره مالیات کاری ندارد به اینکه باشگاه با ما تسویه حساب می‌کند یا نه. نمی‌ دانم چرا ارگانی همچون سازمان بازرسی کل کشور به خرید و فروش های این باشگاه ورود نمی‌ کنند. آخرین بار که ما وارد باشگاه شدیم فقط ۷ دلال نشسته بودند، به گونه ای که جا برای نشستن ما نبود. آقای طاهری روز جمعه مسوولیت برگزاری برنامه پیشکسوتان را برعهده داشت، اما پیشکسوتان باشگاه خود را نمی‌ بیند.

سلطانی راجع به مدیریت باشگاه عنوان می‌ کند: متاسفانه هر کسی که می‌ آید باند خودش را وارد باشگاه می‌کند. در اتاقش بسته می‌شود و دیدنش سخت. آقای طاهری که اصلا ما را نمی‌ بینند، اعضای هیات مدیره نیز از دوستانمان هستند اما نمی‌ دانم چرا حالی از ما نمی‌ پرسند یا چرا به فکر ما نیستند. در این چند ساله فقط علی پروین بود که مدیر این باشگاه شد، همیشه در اتاقش باز بود و می‌ شد پیدایش کرد و خواسته ها را به وی انتقال داد. پس از او و قبل از او هر تیمی که می‌آمد پشت سر تیم قبلی مدیریت حرف می‌ زد. ما مطمئنیم که آقای طاهری هم در این باشگاه ماندنی نیستند و به زودی ایشان هم جای خود را به کس دیگری می‌ دهند. اما امیدواریم هر اتفاقی قرار است بیافتد و هر گروهی که می‌آید فقط درد پرسپولیس را بفهمد و از جنس فوتبال باشد نه از فلان کارخانه پمپ سازی یا ماشین سازی یا کاشی سازی و غیره. باز هم از آقای خادم تقاضا می‌کنم به مسائل مربوط به این باشگاه ورود پیدا کنند و همه شرایط را ببینند. به طور مثال رضا علوی یکی از بهترین بازیکنان تیم امید ما دچار پارگی رباط پا شده و چند روز است در باشگاه برای خرج عمل وی امروز و فردا می‌ کند.

سلطانی در پایان درباره دروازه‌بان تیم‌ملی ایران عنوان کرد: به نظر من ما دچار فقر دروازه بانی هستیم، شاید فقط چند دروازه‌بان خوب در کشور داریم که علیرضا حقیقی یکی از آنهاست، من با او کار کرده ام، خیلی خوب است و انتظار بهتر از این را هم از وی دارم. حقیقی به همراه سوشا، بیرانوند، فروزان و احمدی تمام سرمایه های دروازه بانی ما در این مملکت هستند. فقط از علیرضا می‌خواهم ابدا نزدیک حاشیه هم نشود چون قابلیت های فراوانی دارد که می‌ تواند جایگاه خود را دست نیافتنی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)