خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه کمیته متبوعش رای کمیته انضباطی در خصوص هواداران باشگاه پرسپولیس را تایید کرده است دلایل اجرایی نشدن محرومیت تعلیقی هواداران این باشگاه در بازی با نفت تهران را اعلام کرد.

علیرضا صالحی در خصوص اجرا نشدن حکم تعلیقی محرومیت تماشاگران باشگاه پرسپولیس در بازی این تیم با تیم نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر پرونده انضباطی که وارد کمیته استیناف شود، طبق قانون این کمیته یک ماه مهلت اتخاذ تصمیم در خصوص آن را دارد.

وی در همین خصوص افزود: ما رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تماشاگران پرسپولیس در بازی با صبای قم را یکشنبه هفته گذشته در کمیته استیناف دریافت کرده و در جلسه روز دوشنبه خود با حضور سه عضو کمیته استیناف در مورد این پرونده بحث و تصمیم گیری کردیم.

رئیس کمیته استیناف تاکید کرد: روال قانونی به این شکل است که پس از اتخاذ تصمیم اعضای کمیته استیناف در خصوص یک پرونده و صدور حکم، یک حکم دست نوشته صادر خواهد شد که این حکم برای تایپ و امضای نهایی اعضایی که رای دست نویس را صادر کرده‌اند، آماده می‌شود.

صالحی افزود: درحال حاضر رای تایپ شده در اختیار کمیته استیناف قرار دارد اما به دلیل آنکه یک نفر از اعضای سه نفره کمیته استیناف در مرخصی بسر می‌برد، طبق قانون این رای به امضای نهایی هر سه عضو کمیته استیناف نرسیده است. به همین دلیل امضای حکم تایپ شده به جلسه دوشنبه هفته آینده کمیته استیناف موکول شده که امیدواریم تا آن زمان عضوی که به مرخصی رفته در جلسه حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: پس از امضای نهایی رای تایپ شده توسط اعضای کمیته استیناف حکم صادر شده برای دستور صدور اعلام و ابلاغ به دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شده و پس از ابلاغ در مرحله اجرا قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که “آیا در جلسه دوشنبه هفته گذشته کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی در خصوص تخلفات هواداران باشگاه پرسپولیس در بازی با صبای قم مورد تایید این کمیته قرار گرفته است؟”، گفت: ما در جلسه روز دوشنبه کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی را که منجر به جریمه 4 میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس شده، تایید کردیم و متعاقب این حکم محرومیت تعلیقی باشگاه پرسپولیس به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی تاکید کرد: اما همانطور که گفتم تا حکم تایپ شده‌ای که در اختیار کمیته استیناف قرار دارد به امضای هر سه عضو کمیته استیناف نرسیده باشد و این حکم توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام نشود به مرحله اجرا در نخواهد آمد. اگر این پروسه باقیمانده اجرا شود پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی محروم خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)