پرسپولیس نیوز : دلایل به بن‌بست رسیدن مذاکره هدایتی با وزارت ورزش و جوانان مشخص شد.

یکی از افرادی که در مذاکراتی با وزارت ورزش و جوانان خواستار در اختیار گرفتن پرسپولیس و پرداخت هزینه‌ها بود حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین است. او به همین دلیل چند جلسه متوالی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرد. اما در نهایت به خاطر برخی شروط‌ عجیب با وزارت ورزش پس از مکتوب شدن قرارداد به توافق نرسید.

هدایتی در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل به وزارت ورزش اعلام کرد که هیأت مدیره قدرتمند و مدیرعامل باید با نظر آرا و توافق اعضای هیأت مدیره و نظر وزارت ورزش انتخاب شود تا بتوان مشکلات را از پیش رو برداشت. من در این شرایط موافقم با کل هزینه‌های یک فصل پرسپولیس را بدون اینکه این تیم به مشکل بخورد پرداخت کنم اما وزارت ورزش نظر مخالفی داد.

آنها اعلام کردند که هیأت مدیره و مدیرعامل را خودشان انتخاب می‌کنند و فقط هدایتی در هیأت مدیره حضور داشته باشد و هزینه‌های پرسپولیس را بدهد. این موضوع باعث شد تا هدایتی با این شرط عجیب وزارتی‌ها مخالفت کند و به همین دلیل اعلام کرد در صورتی با وزارت ورزش به توافق خواهد رسید تا همه چیز طبق توافق انجام شود نه به صورت یک‌طرفه.

وی اعلام کرد در صورتی هزینه می‌کند که در انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره، دو طرف به توافق قطعی برسند.

هدایتی معتقد است که در صورتی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند که با نظر هیات مدیره اختیار تام داشته باشد تا مشکل و درگیری بین اعضا مثل همیشه به وجود نیاید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)