باشگاه پرسپولیس هر چه در همان ابتدای راه در جذب بازیکن موفق عمل کرد رفته رفته در جذب مهمترین نقطه ضعف این تیم یعنی در خط حمله عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

یحیی گل محمدی چند روز قبل ناراحتی خود را از روند نقل و انتقالات پرسپولیس رسانه‌ای کرد.

یحیی گل‌محمدی روزهای اول نقل و انتقالات از روند یارگیری پرسپولیس راضی بود اما با توجه به وقفه‌ای که در روند کار افتاد و قرمزها نتوانستند مهاجم بخرند، یحیی دلخور شد و این دلخوری همچنان ادامه دارد. گل‌محمدی احساس می‌کند دستهایی در کار است تا پرسپولیس بیشتر و بهتر تقویت نشود و به همین دلیل ناراحتی خود را در مصاحبه‌ای نشان داد.

هر مهره ای که یحیی گل محمدی دست روی آن گذاشت به دلایلی توسط باشگاه جذب نشدند. این باشگاه که چند روزی با سجاد شهباززاده مذاکره کرده و حتی به توافقاتی هم رسیده بودند ناگهان این بازیکن را از دست دادند و مهاجم فصل پیش سپاهان در روزهایی که استقلال دچار بحران انتخاب سرمربی بود راهی تیم سابقش شد. این باشگاه همچنین درحالی که اولین تیمی بود که به امیر شهیم بازیکن جوان لیگ یکی پیشنهاد داد در مذاکره با باشگاه خیبر خرم آباد تعلل به خرج داد و در نهایت این بازیکن هم راهی گل گهر شد.

مسئولان پرسپولیس در مورد منشا هم همین قدر منفعلانه رفتار کردند و در حالی که با منشا تا پرداخت 340 هزار دلار هم به توافق رسیده بودند اما ناگهان در روند مذاکرات با این بازیکن دچار تعلل شدند و در نهایت باشگاه مس رفسنجان که برای تمدید قرارداد با این بازیکن دست نگه داشته بود وارد عمل شد و منشا هم که فهمید مسئولان پرسپولیس در جذب وی جدی نیستند با تیم فصل پیش خود تمدید کرد تا این فرصت هم برای سرخپوشان از دست برود.

این باشگاه بیش از یک ما هم هست که درگیر جذب کاسیانوی برزیلی است و معلوم نیست روند جذب این بازیکن چرا این قدر طولانی شد که چندین مدیربرنامه برای حضور این بازیکن 33 ساله دست به کار شده اند و این روزها مدام اخبار متنقاضی بابت خواسته های این بازیکن به گوش می رسد. جالب است که خواسته های عجیب این بازیکن در رسانه ها پخش شده و از سوی باشگاه هم هیچ واکنشی بابت جذب یا منتفی شدن حضور این بازیکن انجام نمی شود.

درحالی که روند جذب مهاجم در پرسپولیس متوقف شده بود سرمربی سرخ ها باز هم ده روز قبل نام دو بازیکن خارجی دیگر برای تقویت خط حمله تیمش به باشگاه داد تا این روند به حرکت بیفتد اما باز هم هیچ خبری از این باشگاه بابت جذب این نفرات نیست و معلوم نیست چرا مسئولان این باشگاه در جذب نفرات مورد نیاز گل محمدی در این پست زمان را از دست می دهند و مشخص نیست چه عوامل یا کسانی نمی خواهند این نفرات جذب شوند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)