درست در روزهایی که سرخ‌ها رفته‌رفته رنگ آرامش را به خود می‌دیدند انتشار یک فایل صوتی ازسوی سرپرست موقت باشگاه باعث شد همه‌چیز بدتر از قبل شودد. لخوری شجاع در گفت‌وگو با یکی از دوستان نزدیکش بر سر صحبت‌های رسول‌پناه شکل گرفته که رسول‌پناه گفته بوده است اگر بخواهند به شجاع پول بیشتری بدهند کل تیم به‌هم می‌ریزد، و شجاع بر این باور است که این صحبت‌های رسول‌پناه برای این است که همبازیانش را علیه او بشوراند و جو خوب و صمیمانه‌ای را که در تیم وجود داشته، برهم بزند.

به نقل از فرهیختگان، پرسپولیسی‌ها این روزها دست‌نیافتنی‌ترین آدم‌های فوتبال کشور شده‌اند که هرگز دل‌شان نمی‌خواهد در نظرها حاضر شوند و به‌خصوص مقابل خبرنگاران قرار بگیرند و همین موضوع سبب‌شده آنها تقریبا به هیچ تماس تلفنی ازسوی رسانه‌ها پاسخ ندهند و حتی کادرفنی این تیم نیز چند روزی است که ازسوی یحیی ممنوع‌المصاحبه شده‌اند تا اوضاع برای پرسپولیسی‌ها بدتر از اینی که هست نشود.

درست در روزهایی که سرخ‌ها رفته‌رفته رنگ آرامش را به خود می‌دیدند انتشار یک فایل صوتی ازسوی سرپرست موقت باشگاه باعث شد همه‌چیز بدتر از قبل شود و فضای باشگاه درحالتی ملتهب قرار بگیرد که هر لحظه می‌تواند یک اتفاق آن را به حد انفجار برساند و این برای قهرمان ۴ساله ایران که حالا یک‌پای فینال آسیا هم به‌شمار می‌رود اصلا خبر خوبی نیست و هواداران این تیم را به‌شدت نگران آینده تیم‌شان کرده است.

یکی از مشکلاتی که هواداران سرخ با مدیریت باشگاه دارند این است که او در حفظ ستاره‌های تیم دچار مشکل شده است و به‌خصوص درمورد شجاع خلیل‌زاده قول‌هایی را داده که تا به‌حال هیچ‌کدام آن به مرحله اجرا درنیامده و حالا چند روزی است که خبر می‌رسد این بازیکن به باشگاه می‌رود تا متمم قراردادش را امضا کند و کارش را با سرخ‌ها آغاز کند اما هنوز این فردای موعود فرا نرسیده است.

تماس‌های بی‌پاسخ عامل فسخ قرارداد

داستان شجاع با باشگاه پرسپولیس از پیش از بازی با السد آغاز شد، جایی که این بازیکن شب قبل از این بازی حساس در مرحله یک‌هشتم نهایی با رسول‌پناه تماس‌های زیادی را برقرار کرد اما سرپرست موقت سرخ‌ها پاسخی به آنها نداد تا شرایط روحی بسیار به‌هم‌ریخته این مدافع پرسپولیس اعضای کادرفنی و دوستانش را از این موضوع باخبر کند.

حاضران در هتل دوسیت بر این باورند که اگر کمک‌های فکری یحیی و کریم باقری نبود او قطعا یکی از بدترین نمایش‌های خود را در دیدار برابر السد به نمایش می‌گذاشت و دود آن مستقیم به چشم پرسپولیس می‌رفت.

برای بازیکنان و اعضای حاضر در دوحه این موضوع جالب بود که یک فرد با داشتن سمت مدیریت یک باشگاه چگونه حاضر می‌شود شب قبل از یک دیدار مهم با بازیکن مهم تیمش چنین برخوردی داشته باشد و این کار تنها از دشمنان یک تیم برمی‌آید که بخواهند روحیه یک بازیکن را برای عدم نتیجه‌گیری تیم خراب کنند.

همین اتفاق باعث شد شجاع خلیل‌زاده تصمیم خود را بگیرد که بعد از حضور در تهران و پیش از معرفی خود به مربیان تیم‌ملی در سازمان لیگ حاضر شده و قراردادش را با سرخ‌ها به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند.

تماس‌های پیاپی الریان: ویزایت را به‌روز می‌گیریم!

باشگاه قطری الریان در روزهای گذشته مدام با این بازیکن و مدیربرنامه‌اش در تماس بود تا او را برای حضور در این تیم و لیگ ستارگان قطر ترغیب کند. مسئولان این تیم حتی به شجاع اعلام کردند هیچ مشکلی از لحاظ دریافت ویزای او وجود نداشته و آنها می‌توانند به‌محض رضایت این بازیکن جهت حضور در قطر کارهای مربوط به دریافت ویزایش را طی ۲۴ساعت انجام دهند. البته نزدیکان این بازیکن خبر می‌دهند شجاع بعد از انتشار فایل صوتی رسول‌پناه اعلام کرده که دیگر حاضر نیست با این مدیران در پرسپولیس بماند و به احتمال فراوان الریان نام تیم بعدی خلیل‌زاده است.

پرواز همیشگی شجاع در ۱۵:۲۰؟

خبری که دیروز به دست‌مان رسید این بود که شجاع خلیل‌زاده که سه‌شنبه ویزای قطر را از طریق الریانی‌ها دریافت کرده بود، دیروز با پرواز ساعت ۱۵:۲۰ راهی این کشور شده تا نشان دهد تصمیمش را برای ترک پرسپولیس و لژیونرشدن گرفته است.

این خبر به‌صورت دقیق مورد تایید قرار نگرفته اما دوست نزدیک او بر این باور است که از سه‌شنبه‌شب او هر ۲ شماره تماس خود را خاموش کرده و حاضر نیست با هیچ‌کسی صحبت کند و تنها دیروز با یکی از اعضای تیم تماس برقرار کرده و ضمن اینکه از او خواسته که از کل بازیکنان، کادرفنی و اعضای تیم حلالیت بطلبد، برای سرخ‌ها در فینال آسیا آرزوی موفقیت کرده است.

علی پروین عامل دیگری برای ناراحتی خلیل‌زاده

ظاهرا شجاع خلیل‌زاده به غیر از اتفاقاتی که در باشگاه علیه او افتاده، از برخی صحبت‌های پیشکسوتان هم ناراحت است و اعتقادش بر این بوده زحماتی که او در این سال‌ها برای ارتقای پرچم پرسپولیس کشیده، ارزش این را داشته که در این روزها که او مشکلات ریز و درشتی دارد ازسوی پیشکسوتان حمایت شود و حقش این نبوده که علیه او موضعی گرفته شود. ظاهرا منظور شجاع، علی پروین بوده که چند روز قبل در مجلس حرف‌هایی را علیه شجاع عنوان کرده و این بازیکن که علاقه خاصی هم به سلطان سرخ‌ها داشت، تنها سکوت کرد و هیچ پاسخی به اظهارات او علیه خودش نداد.

شجاع: می‌خواهند تیم را علیه من کنند!

شجاع خلیل‌زاده با باشگاه به چندین دلیل دچار مشکل بود. او علاوه‌بر مسائل مالی و اینکه با وجود تاثیر زیادی که در ترکیب تیم در این چند سال داشته کمترین میزان دریافتی را از باشگاه داشته است، از برخی اظهارات رسول‌پناه دلخور و ناراحت است.

ظاهرا دلخوری شجاع در گفت‌وگو با یکی از دوستان نزدیکش بر سر صحبت‌های رسول‌پناه شکل گرفته که رسول‌پناه گفته بوده است اگر بخواهند به شجاع پول بیشتری بدهند کل تیم به‌هم می‌ریزد، و شجاع بر این باور است که این صحبت‌های رسول‌پناه برای این است که همبازیانش را علیه او بشوراند و جو خوب و صمیمانه‌ای را که در تیم وجود داشته، برهم بزند.

شجاع خلیل‌زاده بر این باور است که صحبت از پیشنهاد یحیی از چین هم کاری بوده دست‌ساخته مدیران باشگاه که یحیی را مقابل هوادار قرار بدهند و محبوبیت او را بین هواداران پرسپولیس کم کنند که البته این اتفاق با هوشیاری سرمربی سرخ‌ها راه به‌جایی نبرده است.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با انتشار استوری مشترک در واکنش به این صحبت ها از شجاع خلیل زاده و علیه رسول پناه حمایت کرده اند:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)