تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا به حال در ورزشگاه آزادی موفق به شکست پرسپولیس نشده و مهدی رحمتی هم در این ورزشگاه به عنوان سرمربی با امتیاز خارج نشده است.

تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران یکشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی باید به مصاف یکدیگر بروند.

تیم اراکی با روی کار آمدن مهدی رحمتی به عنوان سرمربی توانسته کمی به وضعیتش سروسامان ببخشد و در ۲ بازی به چهار امتیاز دست پیدا کند.

این ۲ تیم در لیگ برتر تا به حال چهار بار به مصاف هم رفته‌اند که در اراک، آلومینیوم برنده بلامنازع بوده و در تهران، پرسپولیس به ۲ پیروزی ۲ بر صفر دست یافته است.

آلومینیوم از زمان حضورش در لیگ برتر سه مرتبه به ورزشگاه آزادی آمده و هر سه بار با شکست ۲ بر صفر، زمین را ترک کرده است. آنها نه تنها در این سه مسابقه امتیاز نگرفته‌اند بلکه در باز کردن دروازه حریفان هم ناکام بوده‌اند.

مهدی رحمتی نیز که در لیگ بیستم سرمربی تیم شهرخودرو بود قرار است برای سومین مرتبه مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. آنها ابتدا در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر صفر و با گل‌های سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلادسرلک به تیم پایتخت‌نشین باختند و سپس در نیم‌فصل دوم مقابل این تیم که در نهایت قهرمان لیگ شد به تساوی یک بر یک دست یافتند. امین قاسمی‌نژاد برای پدیده و میلاد سرلک برای تیم یحیی موفق به گلزنی شدند.

رحمتی به جز باخت سه بر صفر به پرسپولیس، در دیگر حضورش در ورزشگاه آزادی به عنوان سرمربی با حساب ۲ بر صفر مقابل استقلال بازنده شد تا در این ورزشگاه امتیازی دشت نکرده باشد و تیم‌هایش گلی نیز به ثمر نرسانده باشند.

باید دید با این طلسم‌های بزرگ آلومینیوم در مصاف با پرسپولیسِ زخمیِ یحیی گل‌محمدی به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)