تک تک سلول های بدنم عاشق پرسپولیس است

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي پرسپوليس گفت: از اينكه پرسپوليس را انتخاب كردم ناراحت نيستم.

 

علي دايي پس از برتري 5 بر يك مقابل پيكان قزوين در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم. در همان نيمه اول هم مي‌توانستيم كار را تمام كنيم اما يك اشتباه در خط دفاع باعث شد در اين نيمه مساوي شويم. در نيمه دوم آمديم تا پيروز شويم و ليگ را با برتري به پايان ببريم. بازيكنان، با غيرت و شرافت بازي كردند. به آنها گفته بودم سرنوشت خيلي از تيم‌ها به بازي امروز بستگي دارد و مردانه بازي كنيم كه خدا را شكر مردانه هم بازي كردند و توانستيم با يك پيروزي پرگل ليگ را تمام كنيم.

وي ادامه داد: ‌اين برد را به هواداران واقعی پرسپوليس تبريك مي‌گويم، آنهايي كه دلشان با اين تيم است و عاشق پرسپوليس هستند و به بازيكناني كه زحمت كشيدند.

 

دايي در مورد اينكه تصور برتري 5 بر يك را در اين مسابقه داشت، گفت: با توجه به شرايط تيم و بازيكنان مصدوم و محروم، براي جبران شكست دور رفت به ميدان آمديم. ما در قزوين 3 بر صفر به اين تيم باخته بوديم و امروز خوشحالم كه به جاي برد 4 بر يك با نتيجه 5 بر يك پيروز شديم و از امروز تمام تلاشمان موفقيت در جام حذفي است و با تمام قدرت به مصاف سپاهان خواهيم رفت.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد تشويق شدن از سوي هواداران گفت: نظر خاصي در اين مورد ندارم. خود را مديون اين مردم مي‌دانم. آنها همواره ياور تيم بودند و من خود را مديون اين مردم مي‌دانم. افتخار مي‌كنم كه خدا به من توفيق خدمت به اين مردم را داده و تنها آرزويم خدمت و خدمتگذاري به مردم است. انشاءالله بتوانم لياقت محبت و تشويق‌هاي مردم را داشته باشم.

دايي در مورد اينكه امروز هم پرسپوليس بازيكنان زيادي را در اختيار نداشت، گفت: مدت‌هاست به اين مسئله عادت داريم. بازيكنان ما در مواقع حساس و حياتي نشان دادند كه مرد روزهاي سخت هستند و خدا را شكر مي‌كنيم كه يك تيم هستيم. اين تيم متكي به فرد خاصي نيست و همواره يك تيم كامل هستيم و بازيكنانش در روزهاي سخت توانايي‌هايشان را به خوبي نشان دادند.

سرمربي پرسپوليس در مورد كيفيت ليگ دهم اظهار داشت: ليگ در اين فصل نسبت به سال‌هاي گذشته بسيار بهتر بود و حساسيت مسابقات بسيار بالا بود و مسابقات و بازي‌ها نزديك به هم برگزار شد. سپاهان هفته قبل قهرماني‌اش مشخص شد و تيم‌هاي سقوط كننده امروز مشخص شدند. اين نشان از كيفيت فني بالاي مسابقات ليگ دارد. ليگ امسال با برنامه‌تر از فصول گذشته برگزار شد.

وي ادامه داد: سپاهان لياقت قهرماني در ليگ را داشت و امكانات خوبي هم در اختيار داشت. پرسپوليس هم به دليل بدشانسي يا ضعف‌هاي خود من و همچنين مسائل ديگر نتوانست به مقامي بهتر از چهارمي برسد. با اين حال تلاش مي‌كنيم در جام حذفي، سپاهان را با حضور هواداران در ورزشگاه آزادي شكست دهيم. ما مي‌خواهيم در جام حذفي قهرمان شويم و دست بردار هم نيستيم.

دايي در مورد اينكه پيشنهاد سپاهان را براي مربيگري قبول نكرده پشيمان نيست، گفت: به هيچ عنوان پشيمان نيستم. بعد از ماجراي تيم ملي مديران زيادي به من پيشنهاد كردند كه همگي آنها مديران و آدم‌هاي بزرگي بودند. من از اينكه پرسپوليس را انتخاب كردم ناراحت نيستم و تك تك سلول‌هاي بدنم عاشق پرسپوليس هستند و اين هواداران را دوست دارم و مي‌خواهم به آنها خدمت كنم.

وي در مورد اينكه فصل آينده در پرسپوليس خواهد ماند يانه،‌ گفت: لطفا از اين سوالات جانبي نپرسيد. تمام تمركزم بر روي سپاهان است و مي‌خواهم با موفقيت پاسخگوي مردم باشم. من به موفقيت در جام حذفي فكر مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)