محمدرضایی اخیرا" هم با سرهنگ درگیری داشته و یاوری به جعفری اعلام کرده که در تیم یا جای اوست یا جای محمدرضایی.کتبا" هم نوشته که به این بازیکن نیازی ندارد.

گل؛ جدایی عباس محمدرضایی از فجر آن هم پس از کش و قوس هایی که برای انتقال حقیقی رخ داد عجیب است. بازیکنی که از سه تیم مطرح سپاهان و استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد اما فجری ها به راحتی رضایت نامه او را بدون هیچ قید و شرطی صادر کرده اند. کسی که گفته می شود به دلیل مشکلات خانوادگی باید در تهران حضور داشته باشد اما با سپاهان هم مذاکره می کند!

این همه پارادوکس با کدام دلیل؟ ماجرا از آنجایی آغاز شد که این بازیکن در ابتدای فصل و در روزهای پایانی نقل و انتقالات با یاوری درگیری پیدا کرد تا جایی که کار تا مرز فسخ قرارداد هم پیش رفت اما با وساطت دیگران موضوع خاتمه یافت. محمدرضایی اخیرا" هم با سرهنگ درگیری داشته و یاوری به جعفری اعلام کرده که در تیم یا جای اوست یا جای محمدرضایی.کتبا" هم نوشته که به این بازیکن نیازی ندارد.جعفری هم با وی توافق کرد تا با بخشش قسمتی از قراردادش، با فسخ قرارداد رسما" از جمع فجری ها جدا شود. او حالا بازیکن آزاد است و فجر در مورد وی تصمیم گیرنده نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)