برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ناراحتی از مدیریت باشگاه در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

به نقل از میزان، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، امروز (دوشنبه) در شرایطی برگزار شد که برخی از بازیکنان این تیم در این تمرین حضور نداشتند.

ابتدا گفته شد که بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده‌اند. با این حال، پیگیری‌های میزان نشان می‌دهد دلیل اصلی این ناراحتی، عمل نکردن مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه به برخی از وعده‌های خود است.

با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس تا ۹۵ درصد از قرارداد‌های خود را دریافت کرده‌اند و پاداش‌های خود را هم دریافت کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها به دلیل دریافت نکردن آپشن‌های قراردادشان در سال‌های گذشته ناراحت هستند که البته در این ماجرا هم خود رسول‌پناه مقصر اصلی است. رسول‌پناه برای پرداخت این پاداش‌ها وعده‌هایی به بازیکنان داده است که موفق نشده به آنها عمل کند و اگر این وعده‌ها را نمی‌داد شاید چنین مشکلاتی پیش نمی‌آمد.

در شرایط فعلی که باشگاه پرسپولیس باید پول برانکو و مشکلات دیگر خود را حل کند، حالا اعتصاب برخی بازیکنان در تمرینات هم مشکلی برای مشکلات این تیم افزوده است که مدیریت باشگاه پرسپولیس باید آن را حل کند. از یک سو، بازیکنان بابت وعده‌هایی که به آنها داده شده حق دارند که معترض باشند و از سوی دیگر، آنها حق ندارند تمرکز تیم را در آستانه شروع لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برهم بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)