رئیس فدراسیون فوتبال، فردا یکشنبه در جلسه‌ای با مدیران استقلال و پرسپولیس گفت‌وگو می‌کند.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران امروز خبر داد که در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، رقابت‌های فصل آینده با VAR برگزار می‌شود.

البته به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال، راه اندازی این سیستم بر عهده باشگاه‌هاست و تاج تائید کرده است که در حال حاضر ۸ باشگاه توانایی راه‌اندازی این تکنولوژی را در فاز نخست دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال جلساتی مختلفی با مدیران باشگاه و ورزشگاه‌ها برگزار کرده است و به گفته تاج قرار است او فردا در جلسه‌ای مهم با مدیران استقلال و پرسپولیس درباره راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی رایزنی کند.

تاج بار دیگر به اهمیت حضور سیستم VAR در فوتبال تأکید و گفت: در حال حاضر در معرض خطر هستیم. بسیاری از داوران در بخش‌های مختلف حذف شده‌اند. در این زمینه با فیفا و AFC صحبت کردم و حرف‌شان درست است. باید تلاش کنیم که تا دو سه ماه آینده آموزش استفاده از سیستم VAR تمام شود. این کار باید انجام شود تا برای لیگ آینده سیستم VAR را داشته باشیم. فردا جلسه‌ای با مدیران استقلال و پرسپولیس برای تجهیز سیستم VAR داریم. هر ورزشگاهی که نتوانست سیستم VAR را تجهیز کند، نمی‌تواند میزبانی کند. شما باید در زمینی سوت بزنید که این سیستم را داشته باشد. تلویزیون هم تلاش می‌کند در این بخش کمک کند تا موانعی برای این فرایند نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)