یاسین سلمانی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای تحویل پاسپورت راهی باشگاه شد.

یاسین سلمانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در این باشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در باشگاه حضور پیدا کردم تا فقط پاسپورتم را برای اردو تحویل بدهم. من در رابطه با روند باشگاه اطلاعی ندارم و فقط تمرکزم روی شرایط خودم است.

وی در رابطه با مصدومیتی که فصل گذشته داشت، گفت: شرایط آن چیزی که فصل گذشته انتظار داشتم پیش نرفت. به دنبال این خواهم بود که فصل جدید را با آمادگی بالا آغاز کنم.

سلمانی در رابطه با اینکه آیا می‌تواند در فصل جدید به میدان برود یا خیر؟ گفت: مصدومیتم به پایان رسیده و قطعاً برای فصل آینده در اختیار پرسپولیس خواهم بود. تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم در این فصل به میدان بروم و با تمام قدرت برای پرسپولیس بازی کنم.

وی در رابطه با زمان آغاز تمرینات پرسپولیس برای سوپر جام اظهار داشت: هنوز زمان مشخصی اعلام نکردند و فکر می‌کنم که شروع لیگ برتر نیز به تعویق افتاده است. فکر می‌کنم طی ۱۰ الی ۱۵ روز آینده تمرینات شروع شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط سخت این تیم با توجه به حضور در لیگ نخبگان نیز اظهار داشت: امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به اینکه مسابقات لیگ‌برتر، جام حذفی، لیگ نخبگان و همچنین تیم ملی را پیش رو خواهیم داشت، فشردگی بازی‌ها بیشتر می‌شود و شرایط سخت‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)