پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از آن که اولین گل تیمش مقابل راه آهن را در بازی روز گذشته به ثمر رساند شادی کریس رونالدویی انجام داد.

در حالی که پرسپولیس روز گذشته احتیاج به تفاضل گل بالا داشت و استقلال خوزستان با دو گل ازذوب آهن در اهواز پیش بود این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که رامین رضاییان آن را تبدیل به گل کرد و مثل بازی های قبلی شادی گل کریس رونالدویی اش را تکرار کرد.
همه فکر می کردند رضاییان جوگیر شده و بعدا فهمیده چه حرکتی کرده اما این بازیکن امروز ادعا کرده نتیجه بازی استقلال خوزستان به گوش او نرسیده است. مدافع پرسپولیس بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «هر كاري ميكنم خوابم نميبره خداييش حق ما اين نبود در كل كلي خودم به شخصه شرمنده شدم روي تك تك شماهارو ميبوسم اميدرارم ببخشيد. در ضمن خوشحالي بعد گلم اين بود كه بچه ها گفتند بازي تو اهواز ۰:۰ واقعا نميدونستم كه آقا عادل اونجوري گفت.»

با ادعایی که بازیکن پرسپولیس مطرح کرده حالا باید پرسید مسئول این وضعیت چه کسی بوده که بازیکن تیم نمی دانسته در زمین باید چه نتیجه ای بگیرد و برای رسیدن به چه  تعداد گل تلاش کند؟ حرفی که یاد و  خاطره دروغ بزرگ ورزشگاه یادگار امام را یک سال بعد زنده کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)