اردوی تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۳ در هتل المپیک آغاز خواهد شد و ملی پوشان خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند.

ملی پوشان فوتبال کشورمان از ساعت ۱۰ صبح امروز خود را به دراگان اسکوچیچ معرفی کردند و قرار است برای بازی با سوریه آماده شوند.

سجاد شهباززاده توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده شده و این بازیکن هم بعد از ورود به هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کرد.

با دعوت این بازیکن به تیم ملی تعداد نفرات سپاهانی اردوی تیم ملی به ۴ رسید. نیازمند، حاج صفی و نورافکن سه ملی پوش دیگر سپاهان در این اردو هستند.

سجاد شهباززاده در شرایطی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده که مهدی قائدی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

پیگیری ها در مورد دلیل حضور شهباززاده به این موضوع ختم شد که مهدی قائدی در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکرده و این بازیکن تا ساعت ۱۳ در هتل المپیک حاضر نشده است. ابتلای قائدی به کرونا دلیل حضور شهباززاده در اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با سوریه است.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال دراین خصوص اعلام کرد، با توجه به مثبت شدن تست کرونای مهدی قایدی، نام این بازیکن از لیست تیم ملی در دیدار مقابل سوریه حذف و سجاد شهباززاده که در لیست انتظار بود جایگزین او شد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان اموز بلافاصله بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تست کرونا داده و در اتاق های خود مستقر شده اند. تیم ملی فوتبال ایران امروز تمرین نخواهد داشت و قرار است ملی پوشان تا آماده شدن پاسخ آزمایشات کرونا که احتمالا صبح فردا خواهد بود تمرین نکنند.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۰ فروردین در دیداری دوستانه به مصاف سوریه در ورزشگاه آزادی خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)