کمیته استیناف به یک دلیل فعلاً رأی پرونده اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کسر امتیاز از این تیم‌ها را صادر نکرده است.

پس از ابلاغ قوانین جدید نقل‌و‌انتقالاتی در فصل جدید لیگ برتر، فدراسیون فوتبال و کارگروه نظارت بر قراردادها در ماه‌های گذشته قراردادهای چندین باشگاه لیگ برتری را به طور کامل مورد بررسی قرار دادند و در این راستا نیز پرونده دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی ارجاع داده شد. این کمیته نیز پس از بررسی مدارک و مستندات، در تاریخ 22 شهریور ماه حکم به کسر چهار امتیاز و پرداخت 40 میلیارد تومان جریمه علیه سپاهان داد و در تاریخ 17 مهر ماه نیز پرسپولیس را به کسر یک امتیاز و جریمه 10 میلیارد تومانی محکوم کرد.

پس از این احکام بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس به احکام کمیته انضباطی اعتراض و این پرونده‌ها را به کمیته استیناف ارجاع دادند، اما با وجود گذشت حدود دو ماه از پرونده سپاهان و یک ماه از پرونده پرسپولیس، هنوز رأی کمیته استیناف صادر نشده است.

در این زمینه شنیده می‌شود کمیته استیناف پس از بررسی ابتدایی پرونده دو باشگاه، در انتظار دریافت پرونده‌های احتمالی دیگر است و قصد دارد تمام پرونده‌های مربوط به تخلفات قراردادی و گزارشات کارگروه نظارت بر قراردادها را در یک مرحله مورد بررسی قرار دهد.

مهدی دادرس در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این موضوع اظهار داشت: علاوه بر سپاهان پرونده‌های دیگر هم مانند پرسپولیس وجود دارد که قرار شده است همه آنها در یک مرحله مورد بررسی قرار بگیرد. ظاهراً چند پرونده دیگر هم در ارکان دیگر در حال رسیدگی است و منتظریم تا تکلیف تخلفات مشخص شود و سپس همه پرونده‌های مربوط به تخلفات قراردادی را به یکباره مورد بررسی قرار دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)