پرسپولیس نیوز : سرنوشت علی اکبر طاهری برای ادامه کار در مدیریت پرسپولیس با خاطر بازنشستگی به خاطر افتاده است.

2 ماه پس از اولین جلسه حضوری طاهری با وزیر جدید ورزش او به صورت غیرمنتظره با خبری مواجه شده که بخش‌های ورزشی خبرگزاری‌های رسمی آن را منتشر کرده‌اند. آنچه که در خبر امروز قید شده خداحافظی طاهری با پرسپولیس به دلیل بازنشستگی است اما آیا طاهری نامه‌ای برای خداحافظی به وزیر داده است؟

گفته می‌شود ماجرا از این قرار است که علی‌اکبر طاهری در اولین ملاقات خود با وزیر به وی اعلام می‌کند در آستانه بازنشستگی است و اگر قرار به ادامه کار او در پرسپولیس است شخص وزیر باید مجوز لازم را برای او اخذ کند. طاهری که پس از این جلسه از سلطانی‌فر قول ضمنی  گرفته به کار خود ادامه می‌دهد تا اینکه حکم بازنشستگی وی در هفته‌های گذشته به دستش می‌رسد. حکمی که به منزله پایان کار او در پرسپولیس است مگر آنکه هیات دولت طبق قانون مجوز ادامه کار را به وی ابلاغ کند.

طاهری با واریز اولین حقوق بازنشستگی دوباره نزد وزیر می‌رود و از او بابت قول قبلی سوال می‌کند و طبعا پایان این مذاکره به اینجا می‌رسد که اگر وزیر مایل به اخذ این مجوز نیست مساله را رسما به وی اطلاع دهد و خداحافظی او رقم بخورد. این همان نامه‌ای است که با وجود محرمانه بودن  امروز در رسانه‌ها درج پیدا کرده است.

حال سئوال اصلی این است که  وزیر ورزش  با توجه به قانون بازنشستگان نسبت به این موضوع  چه تصمیمی خواهد گرفت؟ از آنجایی که طاهری از دوستان نزدیک محمود گودرزی است، طبعا وزیر جدید بی‌میل به پایان کار او نیست و شاید هم این مساله به انتهای فصل موکول شود اگرچه در آن زمان و با پایان کار کابینه فعلی باز هم ممکن است فرصت خوبی برای تغییرات دست ندهد. وزیر ورزش که تا امروز تغییراتی حداقلی را در بین معاونین و منصوبین گودرزی داشته بالاخره روزی تغییرات را آغاز می‌کند و مدیریت کردن افراد بازنشسته بدون مجوز این روزها در سمت های رسمی هزینه زیادی برای دولت ایجاد کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)