با توجه به اینکه دیه گو کاستا در هیچ دیدار رسمی برای تیم ملی برزیل بازی نکرده، به دلیل داشتن تابعیت اسپانیایی، می تواند برای تیم ملی این کشور نیز به میدان برود.

 

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، اظهار امیدواری کرد که دیه گو کاستا، مهاجم اتلتیکو مادرید، به جای تیم ملی برزیل، لا روخا را برای بازی کردن انتخاب کند.

دل بوسکه قصد دارد روز جمعه فهرست تیمش برای دو دیدار پیش رو در مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل بلاروس و گرجستان را اعلام کند و همه نگاه ها به تصمیم مهاجم گلزن اتلتیکو مادرید در مورد آینده اش است.

کاستا در 7 دیدار این فصل لالیگا، 8 گل به ثمر رسانده؛ از جمله در پیروزی 1-0 تیمش در دربی مادرید و با توجه به اینکه در هیچ دیدار رسمی برای تیم ملی برزیل بازی نکرده، به دلیل داشتن تابعیت اسپانیایی، می تواند برای تیم ملی این کشور نیز به میدان برود.

دل بوسکه به خبرنگاران گفت:" هنوز نمی توانم چیزی به شما بگویم. در حال بررسی این هستیم که آیا او می تواند برای اسپانیا بازی کند یا نه. این یک پروسه است. فهرست روز جمعه اعلام خواهد شد و تا آن زمان باید صبر کنیم."

 در صورتی که کاستا به تیم ملی اسپانیا دعوت شود، آنگاه جایگاه فرناندو تورس و داوید ویا که در این فصل چندان خوب کار نکرده اند، به خطر می افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)