از فرصت های بدست آمده استفاده نکردیم/از اشتباهات متوالي بازيكنان ناراحتم نه نتيجه

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تعیین کننده گروه ما هستیم و چشم به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم.

مصطفی دنیزلی پس از تساوی یک بر یک مقابل الغرافه گفت: از اينكه نتوانستيم نتيجه بهتري نسبت به بازي رفت بگيريم ناراحت نيستم، بيشتر از اين ناراحتم كه پس از يك سري اشتباهات متوالي و پشت سر هم اجازه داديم الغرافه به گل برسد، با اين حال سرنوشت صعودمان به مرحله بعد دست خودمان است.

مصطفي دنيزلي در ابتداي نشست خبري در پاسخ به اين سوال كه گل بسيار بدي خورديد و ظاهرا دروازه‌بان تيم‌تان هم روي اين گل مقصر بود، نظرتان درباره اين گل و دو امتيازي كه از دست رفت چيست؟ اظهار كرد: گلي كه خورديم بدشانسي آودوكيچ بود، البته او در بازي‌هايي كه تاكنون انجام داده بود وظايفش را به خوبي انجام داده است. يك زمان‌هاي احساسات وارد فوتبال مي‌شود كه در اين بازي هم باعث شد بازيكنان يك سري كارهاي ساده را در بعضي مقاطع نتوانند انجام دهند، چون مي‌خواستند سريع‌تر به گل برسند. اما در مجموع پرسپوليس در راستاي هدفي كه دارد حركت مي‌كند، ما مي‌توانستيم امروز 10 امتيازي شويم تا راه برايمان بازتر شود اما يك چنين مساوي‌اي باعث ناراحتي ما شد. هرچند تيم‌هاي حاضر در گروه‌مان قوي هستند.

وی در خصوص اینکه احساس می شد بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند، گفت: قبول دارم که در زمان هایی احساسات وارد می شود و در زمان هایی چون سریع تر می خواستیم گل بزنیم کمی احساسی بازی کردیم. ما اهدافمان رو به جلو بود اما نتیجه تساوی باعث شد همه ناراحت شویم چون می خواستیم با 10 امتیاز بازی امروز را به پایان ببریم.

دنیزلی در خصوص اینکه اگر به زمان برگردیم او باز هم همین ترکیب را برای پرسپولیس انتخاب می کرد و در نبود هافبک دفاعی کریمی نمی توانست در این نقش باشد، خاطرنشان کرد: بله، همين كار را مي‌كنم. فكر مي‌كنم 11 بازيكني كه در ابتدا به زمين فرستادم انتخاب‌هاي درستي بود. به تدريج در ادامه بازي شكل تيم ما هجومي‌تر شد و نيمه دوم هم توانستيم به طوركامل فشار زيادي را روي دروازه حريف وارد كنيم. ما صاحب موقعيت‌هاي متعددي شديم كه تبديل به گل نشد و از توپ‌هاي كاشته هم نتوانستيم به خوبي استفاده كنيم، در مجموع بايد بگويم باز خودمان هستيم كه بايد سرنوشت صعود به مرحله بعدي را تعيين كنيم. نتايج ما در بازي‌هاي آينده تعيين كننده است. 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تیم شما بدتر از بازی در قطر فوتبال بازی کرد و یا آنالیز الغرافه نسبت به شما بهتر بود، گفت: خیلی نمی توانم جواب قطعی بدهم و شاید در داخل بازی یکسری شرایط تغییر کند اما ارنج اولیه در آنالیزها درست و به زمین فرستاده می شود.  آن ارنجي كه من به زمين فرستادم در نتيجه آناليزهايي بود كه از الغرافه داشتم، شايد تفكر طرفداران پرسپوليس اين بود كه وقتي در قطر اين تيم را با سه گل شكست داديم الان بايد در ورزشگاه آزادي با نتيجه بهتري آن‌ها را ببريم. شاید تفکر طرفداران این بود چون الغرافه را در قطر سه بر صفر بردیم در تهران هم باید این کار را می کردیم و حتی بازیکنان هم همین فکر را می کنند. بعضي وقت‌ها اين تفكر در ميان بازيكنان هم به وجود مي‌آيد كه اشتباه است. اما ناراحتي من الان از اين موضوع نيست بلكه از اين ناراحتم كه با يك سر ي اشتباهات پشت سر هم در نهايت از الغرافه گل خورديم. من از اين اشتباهات پشت هم كه به طور متوالي رخ داد، ناراحتم.

وی در خصوص اینکه چرا پرسپولیس از حضور نزدیک به 100 هزار نفر در استادیوم استفاده نکرد، اظهار داشت: در کل گروه های آسیا تیمی هستیم که بیشترین گل زده را داریم ولی امروز در خط حمله دچار مشکل بودیم. در سه بازی گذشته همین نفراتی که امروز بازی کردند گل زده بودند و امروز هم موقعیت برای زائد، کریمی و نوری ایجاد شد و آنها استفاده نکردند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این وجود در راستایی که اهداف خود را تعیین کرده ایم پیش می رویم اما اگر در بازی امروز برنده شده و 10 امتیازی می شدیم راه صعودمان به مرحله بعد هموار می شد.

دنیزلی به دشواری رقابت در گروه چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: ما در این گروه با حریفانی سخت و دشوار بازی می کنیم با این حال از بابت تساوی با آنها همه ما ناراحت می شویم. ما باید بدانیم حریفانمان سخت و دشوار هستند.

دنيزلي گفت: در حال حاضر در كل گروه‌هاي ليگ قهرمانان در آسيا پرسپوليس بيشترين گل زده را دارد. اما با اين حال امروز در خط حمله مشكل داشتيم. در سه بازي گذشته كساني گل زدند كه در اين مسابقه هم در ميدان بازي كردند. بازيكناني چون محمد نوري، علي كريمي و ايمون زايد. آن‌ها موقعيت‌هاي خوبي هم به دست آوردند اما گل نشد. تلاش مي‌كنم اين موضوع را حل كنم.

 

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که برای بازی های بعدی چه برنامه ای دارد، گفت: این مشکل را حل خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)