مرجع خبری پرسپولیس : حضور مهدوي كيا در پرسپوليس با وجود اظهار علاقه او همچنان در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. در اين ميان دنيزلي است كه تصميم نهايي را براي بازگشت او به جمع سرخپوشان مي‌گيرد.

پس از اين كه هفته قبل مهدي مهدوي كيا صراحتا اعلام كرد كه به دليل برخورد برخي هواداران داماش ديگر حاضر نيست در اين تيم بماند و در نيم فصل دوم تصميم ديگري براي ادامه فوتبالش خواهد گرفت، اين احتمال بار ديگر قوت گرفت كه اين بازيكن به پرسپوليس باز گردد.

اتفاقي كه البته مهدوي كيا مايل بود در ابتداي فصل بيفتد، اما استيلي سرمربي وقت پرسپوليس ترجيح داد از او استفاده نكند. با رفتن استيلي از پرسپوليس و همچنين جدايي مهدوي كيا از داماش زمزمه‌هاي بازگشت كاپيتان سابق تيم ملي به پرسپوليس بيشتر از هر زماني به گوش رسيد. اين بار خود مهدوي كيا پس از چند روز بررسي شرايط خود در گفت‌وگو‌ با ايسنا اعلام كرد كه آماده است به پرسپوليس برود و فوتبالش را در تيم محبوب خود تمام كند.

روز گذشته اما پروسه حضور مهدوي‌كيا به پرسپوليس در مسير جديدي قرار گرفت. مصطفي دنيزلي كه براي نخستين بار پس از عقد قرارداد با سرخپوشان به تمرين تيمش رفته بود، با ديدن بازيكنان حاضر در تيم اعلام كرد كه فعلا همين بازيكنان براي پرسپوليس مناسب هستند و نيازي به جذب بازيكن جديد نيست.

او حتي در جلسه‌اي كه اخيرا با مسوولان باشگاه پرسپوليس داشته اعلام كرده به خاطر شرايط سني مهدوي‌كيا، پرسپوليس نمي‌تواند از او به عنوان بازيكن ثابت استفاده كند و اين براي مهدوي‌كيا كه نام و سابقه بزرگي در فوتبال دارد چندان جالب نيست و به همين خاطر بهتر است مسوولان پرسپوليس قيد جذب مهدوي‌كيا را بزنند. البته بعيد نيست در جلسه شب گذشته رويانيان با دنيزلي، نظر سرمربي پرسپوليس تغيير كرده باشد و او هم پذيرفته باشد كه مهدوي‌كيا نيم فصل براي پرسپوليس بازي كند و بعد از فوتبال كنار برود.

تمايل فراوان هواداران پرسپوليس به بازگشت مهدوي‌كيا و شخصيت بزرگي كه اين بازيكن به پرسپوليس مي‌آورد شايد نظر دنيزلي را عوض كند، هر چند كه او در جلسه اخيرش به صراحت اعلام كرده به كيا نيازي ندارد.

هافبك 34 ساله يك بار در ابتداي فصل از برخورد پرسپوليسي‌ها با خود به شدت ناراحت شده بود، اما اگر اين بار كه خودش براي پرسپوليسي شدن پا پيش گذاشته هم اين اتفاق نيفتد، شايد به كلي تصميم ديگري بگيرد و قيد فوتبال بازي كردن را بزند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)