مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: نیازی نمی‌بینم خیلی بازیکنان جدیدی جذب کنیم و با همین افراد می‌توانیم به جایگاه اصلی تیم دست پیدا کنیم.

 

مصطفی دنیزلی پس از حضور در اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از خبرنگاران و هواداران تشکر می‌کنم. خیلی خوشحال هستم که در پرسپولیس حضور دارم و امیدوارم بتوانیم با کمک شما به موفقیت برسیم.

راه سختی پیش رو داریم ولی همیشه این کارهای دشوار است که لذت بخش است.

وی ادامه داد: امروز روز اول تمرین بود و روز به روز با شرایط تیم و مشکلات آشنا می‌شوم. مهم این است که بازیکنان و هواداران از بازی لذت ببرند. مشخص است که پیش از این یکسری مشکلاتی وجود داشته و کارهای درستی انجام نشده بود. امیدوارم بتوانیم این موارد را اصلاح کنیم و شرایط بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از جدایی‌ام از پرسپولیس مربیان مختلفی در این تیم حاضر شدند که از تمام آنها تشکر می‌کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی که در این تیم بازی می‌کند خوشحال است. ما باید خیلی کارها انجام دهیم. همه با هم باید دست به دست هم دهیم تا بزرگی تیم پرسپولیس را به اثبات برسانیم.

دنیزلی در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: در حال حاضر تازه کار را شروع کرده‌ام هرچند نیازی نمی‌بینم که خیلی بازیکنان جدیدی جذب کنیم. ما با همین افراد می‌توانیم به جایگاه اصلی تیم دست پیدا کنیم. می‌توانیم با همین بازیکنان مشکلات را برطرف کنیم مهم این است که یک تیم باشیم. شاید اگر خیلی ضرورت داشته باشد دو سه بازیکن به تیم اضافه شوند اما هدف اصلی ما این است که یک تیم باشیم.

وی در خصوص دستیاران خود گفت: در چند روز آینده در این مورد تصمیم می‌گیرم. در حال حاضر گفته‌ام که مربیان خارجی حضور پیدا نکنند تا ظرف یک هفته در این مورد تصمیم بگیرند.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که آیا دستیارانش ترکیه‌ای خواهند بود یادآور شد: احتمالش وجود دارد هرچند با عجله تصمیم گیری نخواهم کرد وبه مرور زمان این امر مشخص خواهد شد.

وی درباره مبلغ قراردادش گفت: نیازی نمی‌بینم که این موضوع را عنوان کنم. همانطور که در نشست مطبوعاتی گفتم همه چیز مادی نیست. من با خانواده‌ام به ایران آمده‌ام و علت حضورم در این تیم دلایلی مهمتر از مادیات بود.

سرمربی پرسپولیس درباره علی پروین عنوان کرد: من از قبل پروین را می‌شناختم. او یکی از دوستان خوب من است. در حال تمرکزم روی تیم و بازیکنان است و در آینده در مورد مسائل دیگر تصمیم خواهم گرفت.

دنیزلی درباره حضور هواداران و تشویق او در اولین تمرین پرسپولیس گفت: زمانی که داشتم به پرسپولیس می‌رفتم هواداران من را تشویق می کردند و هم اکنون که بار دیگر بازگشتم تماشاگران به من لطف دارند و مرا تشویق می‌کنند. خوشحالم اما خوشحالی من مهم نیست بلکه این هواداران هستند که باید خوشحال باشند. مطمئن باشید زمانی که هم من و هم هواداران خوشحال باشیم کارها درست پیش رفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)