مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: بازیكنان خارجی مورد نظرم را كه شناخت خوبی از آن ها دارم به دلیل محدودیت بودجه تیم نمی توانیم جذب كنیم.

مصطفی دنیزلی یكشنبه شب در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با شهرداری تبریز، اظهار داشت: مدت زمان زیادی از حضورم در این تیم نمی گذرد و من باید از بازیكنان موجود شناخت كافی كسب و سپس اقدام به جذب بازیكن در تیم كنم و من بازیكنی را كه از آن شناخت نداشته باشم جذب تیم نمی كنم.

وی اضافه كرد: كار جدیدی را در پرسپولیس آغاز كرده ام و هر روز سعی می كنم برخی از مسایل در این تیم را تغییر دهم.

دنیزلی گفت: تلاش می كنم از زمان به نحو مطلوب به نفع پرسپولیس استفاده كنم و در بازی فردا با انجام برخی تغییرات از فرصت به خوبی برای گرفتن سه امتیاز بازی بهره خواهیم برد.

وی بیان كرد: هدف اصلی در بازی فردا، ارایه یك فوتبال خوب و سرعتی خواهد بود و مطمئن هستم مردم فوتبال دوست تبریز از بازی فردا لذت خواهند برد.

وی افزود: وضعیت تیم پرسپولیس برای همه مشخص است و من برای تغییر این وضعیت به این تیم آمده ام از این رو قولی به هیچ كسی نداده ام اما یقین دارم كه این تیم توانایی های بسیار خوبی دارد.

دنیزلی با مرور خاطرات خود در فوتبال ایران، اظهار كرد: پس از اینكه از ایران رفتم دوران سختی را گذراندم و سرمربیگری تیم محبوبم (بشیكتاش) مرا خسته كرد، از فوتبال فاصله گرفتم اما اكنون كه همه چیز وضعیت طبیعی پیدا كرده است، دوباره تصمیم به بازگشت به كار مربیگری گرفتم و معلوم نیست این تصمیم من چند سال ادامه داشته باشد.

وی گفت: مسوولیت مهمی در تیم پرسپولیس دارم چرا كه این تیم برای من همانند تیم محبوب دوران بچگی هایم (بشیكتاش) می باشد و دوست دارم با این تیم قله های افتخار را فتح كنم.

دنیزلی افزود: من تنها مربی هستم كه در تركیه با هر سه تیم بزرگ گالاتاسرای ، فنرباغچه و بشیكتاش موفق به كسب عنوان قهرمانی شدم و دوست دارم این اتفاق را در پیروزی نیز تكرار كنم.

وی درباره فوتبال تبریز ادامه داد : در دوره قبلی حضورم در ایران، از فوتبال تبریز در لیگ برتر نماینده‌ای حضور نداشت اما امروز دو تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و این نمایانگر این موضوع است که فوتبال تبریز پیشرفت خوبی کرده است.

وی گفت: کارم را در تیم پرسپولیس تازه آغاز کرده‌ام و در همین مدت کوتاه باید تلاش حداکثری برای کسب موفقیت انجام دهیم و در درجه اول هدف ما فوتبال خوب و سرعتی بوده که توام با کسب سه امتیاز باشد.

سرمربی پرسپولیس تهران افزود: ما در تبریز با تیم قوی بازی داریم و در جدول دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشته و فاصله امتیازتشان نیز کم است و  فکر می‌کنم تماشاگرانی که به استادیوم خواهند آمد، شاهد بازی خوبی از دو تیم باشند.

دنیزلی که در این مصاحبه از شکست پرسپولیس در دور رفت مقابل شهرداری تبریز در تهران با خبر شده بود، اظهار امیدواری کرد که در این بازی تیمش به پیروزی دست یابد.

* هر بازیکنی را نمی‌خواهم
مربی ترک‌تبار پرسپولیس در مورد عدم جذب بازیکن خارجی برای تیمش اظهار داشت: بودجه باشگاه اجازه نمی‌دهد بازیکن دلخواه خود را جذب کنیم، همچنین بازیکنی را که نمی‌شناسم نیز جذب تیم نمی‌کنم.
دنیزلی افزود: در مورد امسال پرسپولیس هیچ قولی نمی‌دهم زیرا تیم را در نیم‌فصل تحویل گرفتم اما می‌توانم ادعا کنم که در زمان آینده تیم خوبی را خواهم ساخت.

* به صورت رسمی از تبریز پیشنهاد نداشتم
سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گفت: به صورت رسمی از  فوتبال تبریز پیشنهاد برای مربی‌گری نداشتم اما به صورت غیر مستقیم در این مورد صحبت‌هایی با من شده بود.
وی افزود: در دوره قبلی حضورم در ایران یک‌بار برای بازی در جام حذفی به تبریز آمده بودم اما حالا دو تیم از تبریز در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد و دوستانم از علاقه مردم تبریز به فوتبال خبر داده بودند.

* این آخرین دوره مربی‌گری‌ام است
مربی که برای نخستین بار ترکیه را به جام ملت‌های اروپا رسانده بود، عنوان کرد: این آخرین بار است که مسئولیت تیمی را قبول می‌کنم.

دنیزلی در این مورد گفت: اگر دوباره برای استراحت از فوتبال کنار بکشم، دیگر باز نخواهم گشت زیرا دفعه قبل دوران بدی را ‌سپری کردم که می‌توانم به از دست دادن برادرم و بیماری پدر همسرم اشاره کنم.

وی در همین مورد بیان کرد: مدتی که در بشیکتاش حضور داشتم سنگینی لیگ و جام حذفی با وجود قهرمانی مرا بسیار خسته کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا امکان دارد روزی در تبریز مربی‌گری کند، گفت: خیلی وظایف مهمی تا حالا داشتم و هر وظیفه و مسئولیتی که به من پیشنهاد می‌شود، پرافتخار است اما باید اعتراف کنم من آدمی متفاوت بوده و نمی‌توانم در مورد آینده با قاطعیت سخن بگویم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: در بازی فردا نورمحمدی به دلیل داشتن كارت قرمز و فشنگچی به دلیل سه اخطاره بودن در تركیب نخواهند بود اما تا زمانیكه می توان با 11 نفر به میدان رفت یعنی اینكه در تیم مشكلی وجود ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)