صبا بهتر از انتظار من بازی کرد/شیوه و ترکیب تیم را تغییر می‌دهم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: قطعا تغییراتی در شیوه و ترکیب تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد خواهم کرد.

مصطفی دنیزلی پس از تساوی پرسپولیس برابر صبای قم گفت: بازی بدون پنالتی هم می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد. تا جایی که زمین اجازه داد سعی کردیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم ، اشتباهاتی که در خط دفاع انجام دادیم در لیگ قهرمانان آسیا نباید تکرار شود.

وی در مورد وضعیت محمد نوری و غیبتش در این بازی گفت: نوری مصدوم بود و ریسک نکردیم و این بازیکن را به میدان نفرستادیم. نوری را 3- 4 هفته از دست داده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: در مورد داور اظهارنظر نمی‌کنم.

وی در مورد مسائل فنی بازی گفت: صبا از پیش‌بینی من هم بهتر بازی کرد. مهدی مهدوی کیا را به دلیل نیازی که تیم داشت در پست غیرتخصصی به میدان فرستادیم. بازی در زمین ناهموار برگزار شد و انجام بازی در چنین زمینی به ضرر تیم صبا هم هست.

وي ادامه داد: دو تيم سعي كردند تا آنجا كه زمين بهشان اجازه دهد بازي زيبا و تماشاگرپسندي را انجام دهند ولي متاسفانه در دفاع اشتباه‌هاي فراواني داشتيم و در نتيجه دو پنالتي در محوطه جريمه ما رخ داد كه از اين دو پنالتي دو گل را دريافت كرديم.

 

سرمربي تيم پرسپوليس گفت: ما حملات زيادي را انجام داديم و مي‌توانستيم به گل‌هاي بيشتري دست يابيم اما متاسفانه زمين به ما اجازه ارائه بازي تاكتيكي و گروهي را نداد و فقط توانستيم از روي دو ضربه پنالتي به گل‌ دست پيدا كنيم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا تغییراتی در شیوه و ترکیب تیم ایجاد خواهم کرد.

 

دنيزلي افزود: اگر دفاع ما با اين شرايطي كه در اين بازي داشت بخواهد در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا عمل كند قطعا در مقابل رقباي پر مدعي‌مان به مشكل بر خواهيم خورد و قطعا روش و شيوه بازي كردنمان، نفرات و تركيب در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا تغيير خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)