مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پر گل مقابل نماینده امارات گفت: به پرسپولیس و مردم ایران یک عیدی بدهکار بودیم و به خاطر اینکه قول‌مان را عملی کردیم خوشحالیم.

مصطفی دنیزلی پس از پیروزی ۶ بر یک مقابل الشباب ضمن تبریک عید نوروز عنوان کرد: در درجه اول به پرسپولیس و مردم ایران یک عیدی بدهکار بودیم و به خاطر اینکه قول‌مان را عملی کردیم خوشحالیم. سطح پرسپولیس هر روز بهتر می شود و ما می توانستیم در نیمه اول اختلاف را بیشتر کنیم و شاید در همان ابتدا می توانستیم حریف را از بازی بیندازیم.

وي ادامه داد: هر چه باشد در ليگ قهرمانان استرس و فشار روي بازيكنان وجود دارد. امروز هم موقعيت‌هاي خوبي خلق كرديم و گل‌هاي زيبايي را به ثمر رسانديم و به خاطر اين كه توانستيم بازي زيبايي را ارائه دهيم خوشحالم اما جداي از نتيجه، از این كه توانستيم ده‌ها هزار تماشاگر را خوشحال به خانه برگردانيم من را شامان می کند.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که تفاوت خط دفاع پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در چه مسئله ای است، گفت: در لیگ برتر از نظر گل خوردن مشکل داریم و مدافعان ما در لیگ قهرمانان متفاوت هستند اما مهم تر این است به صورت تیمی خوب دفاع می کنیم. از آن بازي كه يك بر يك مساوي كرديم قابل مشاهده بود كه ما به صورت تيمي خوب بازي و خوب دفاع مي كنيم و در آن بازي هم گفتم از روند بازي رضايت دارم. اين روند در ديدار با نفت تهران هم نيز ادامه پيدا كرد و رو به بهبود است اما براي ليگ كمي دير شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)