مرجع خبری پرسپولیس : مصطفي دنيزلي اميدوار است كه هواداران پرسپوليس از بازي‌هاي بعدي اين تيم هم مثل ديدار با الشباب استقبال كنند.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز تيمش درباره پيروزي پر گل سرخ‌پوشان مقابل الشباب در ليگ قهرمانان آسيا در روز دوم عيد كه با استقبال خوب هواداران مواجه شده بود، گفت:

 

مي‌دانستم كه اين بازي را مي‌بريم اما اصلا فكر نمي‌كردم شش گل به الشباب بزنيم، با اين وجود به پيروزي‌مان ايمان داشتم و خوشحالم كه با اين نتيجه هواداران را شاد كرديم.

 

وي افزود: پرسپوليس هميشه اين هواداران را داشته و ما هم به حضور پر تعداد آن‌ها عادت كرده‌ايم. اميدوارم اين استقبال در بازي‌هاي بعد هم ادامه داشته باشد، خود من بعد از بازي الغرافه در بازي با داماش منتظرم كه نزديك به 50 هزار نفر به ورزشگاه بيايند. ما دلمان براي آن‌ها تنگ شده و مي‌دانم كه هواداران هم دلشان براي پرسپوليس تنگ شده است. بايد در بازي‌هاي بعد هم با تعداد زيادي به ورزشگاه بيايند.

 

دنيزلي درباره ديدار چهارشنبه مقابل الغرافه و حضور فرهاد مجيدي در اين تيم گفت: ما مي‌دانيم كه هواداران در اين بازي چه انتظاري از ما دارند و سعي مي‌كنيم همان را انجام دهيم. من مجيدي را خيلي دوست دارم و اميدوارم كه موفق باشد اما مهم‌تر موفقيت پرسپوليس است. اميدوارم بازي را ببريم اما در عين حال دوست دارم مجيدي هم موفق باشد. تلاش ما اين است كه با كسب يك نتيجه خوب به ايران بازگرديم.

 

سرمربي پرسپوليس همچنين درباره ديدار دوستانه پرسپوليس مقابل پاس گفت: من از اين بازي انتظار برد و باخت نداشتم، چند روزي بود كه به بازيكنان استراحت داده بوديم و مي‌خواستم وضعيت بدني آن‌ها را ببينم، فكر مي‌كنم اين بازي به آن‌ها خيلي كمك كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)