مرجع خبری پرسپولیس : با تشخیص مصطفی دنیزلی، 2 بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت، این تیم را در سفر به عربستان همراهی نمی‌کنند.

 

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز جلسه‌ای را با کادر پزشکی برگزار کرد و در نهایت طرفین به این جمع‌بندی رسیدند که 2 بازیکن خود را به سفر قطر و عربستان نبرد.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری  گفت:‌ وحید هاشمیان به دلیل کمر درد و علیرضا محمد به دلیل مصدومیت از ناحیه دست همراه پرسپولیس به قطر و عربستان نخواهند آمد و طبق برنامه‌ای که به آنها داده‌ایم، این 2 بازیکن کار خود را برای رفع مصدومیت در تهران دنبال خواهند کرد.

 

پزشک پرسپولیس ادامه داد: مصدومیت زاید کاملا برطرف شده و او می‌تواند از پنجشنبه در مراحل آماده سازی تیم کند.

چشمه سری گفت: ایمون زاید که از ناحیه پاشنه آشیل پا مصدوم شده بود، در حال حاضر مصدومیتش برطرف شده و از پنجشنبه می‌تواند در مراحل آماده سازی تیم شرکت کند.

وی در خصوص مصدومیت هاشمیان نیز اظهار داشت: هاشمیان از ناحیه کمر احساس درد می‌کرد اما درد وی به حدی نبود که در تمرینات تیم نتواند شرکت کند. در حال حاضر درد کمر هاشمیان تشدید شده و فعلا از حضور در تمرینات منع شده است.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص شرایط علیرضا محمد نیز خاطر نشان کرد: محمد از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود اما مصدومیت وی برطرف شده است و با محافظی که برای ناحیه مصدوم دست وی در نظر گرفته‌ایم در شرایط مسابقه قرار می‌گیرد. با این شرایط تصمیم با کادرفنی است که از محمد در بازی ها استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)