کریمی ، مهدوی کیا و هاشمیان الگوی خوبی هستند

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: مهدوی‌کیا در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد و برای جوانان تیم ما الگوی خوبی خواهد بود.

 

مصطفی دنیزلی در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سؤال که در ابتدای حضورتان با پیوستن مهدوی‌کیا به تیم مخالفت کردید اما در ادامه راه او را به خدمت گرفتید. تصریح کرد:

 

بعد از اینکه به تیم آمدم فقط یک جلسه با رویانیان برگزار کردم. همان جا نظراتم را به ایشان گفتم و اعلام کردم هیچ اظهارنظری در مورد تیم نمی‌توانم انجام دهم؛ نه در مورد مهدوی‌کیا بلکه در مورد تمام بازیکنان چون باید وضعیت تیم را بسنجم.

وی گفت: مهدی بازیکنی است که سال‌ها بازی‌هایش را از نزدیک دیده‌ام و هم از لحاظ تجربه و هم از لحاظ شخصیت بازیکنی است که می‌توانیم از کمک‌هایش بهره ببریم. قطعا مهدوی‌کیا در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد و برای جوانان تیم ما الگوی خوبی خواهد بود. از اینکه مهدوی کیا، کریمی و هاشمیان در تیم ما حضور دارند و این بازیکنان می‌توانند تجربه اروپایی‌شان را برای پرسپولیس خرج کنند خوشحال هستم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اگر مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها ادامه داشته باشد چه راهکاری برای حل آن انجام می‌دهد گفت: تیمی که داریم همین است و اگر کسی مصدوم شود و یا محروم باشد باید خودمان این مشکلات را حل کنیم. از همه مهمتر این است که شش ماه پیش رو را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم. 


این مربی ترکیه‌ای در خصوص زاید مهاجم لیبیایی این تیم که هنوز خود را به مربیان معرفی نکرده گفت: جذب این بازیکن قبل از حضور من صورت گرفت اما او در حال حاضر بازیکن تیم ما است. اینکه در این مدت نتوانستم با او آشنا شوم به ضرر این بازیکن است ولی بعد از اینکه به جمع ما ملحق شد با او هم پیش خواهیم رفت.

 در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید شما در سال 85 استیلی را از کادر فنی کنار گذاشتید و حالا جایگزین او در پرسپولیس شده‌اید از این بابت چه احساسی دارید که دنیزلی گفت: این مسئله فقط یک تغییر مسئولیت بود و ممکن است من بروم و استیلی بیاید و استیلی برود و من بیایم. این مسائل طبیعی است و او نیز سعی خودش را انجام داد تا کارش به بهترین شکل انجام شود. جا دارد از زحمات او هم تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود به نظر شما آیا تیم ملی ایران با کی‌روش به جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر گفت:‌ اینکه بخواهم در مورد کی‌روش نظر بدهم درست نیست ولی روندی که تیم ملی ایران دارد خوب بوده و با حضور او تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.


دنیزلی افزود: تیم ملی ایران بازیکنان خوبی دارد و از مربی باتجربه‌ای برخوردار است و اعتقاد من این است که این تیم هم به جام جهانی صعود می‌کند و هم در جام ملت‌های آسیا موفق خواهد بود. وظیفه ما هم این است که به تیم ملی بیشتر بازیکن بدهیم و به آنها کمک کنیم.

وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از اهالی رسانه گفت: امیدوارم از این پس رابطه بیشتری بین ما و شما از طریق مدیر رسانه‌ای باشگاه برقرار شود و از طرفداران پرسپولیس هم کمک می‌خواهم در کنار ما باشند تا به هدفمان برسیم. فوتبال مثل یک تلاطم می‌ماند و تا آخرین لحظه نباید از این ورزش ناامید شویم.


دنیزلی در حالی که قصد ترک سالن کنفرانس را داشت با این سؤال دوربین‌های تلویزیونی مواجه شد که رقم قرارداد شما با پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آورده و آیا رقم‌هایی مطرح شده صحت دارد یا خیر که او در پاسخ گفت: فقط می‌توانم این را بگویم که این رقم‌ها دور از واقعیت است و صحت ندارد.

دنیزلی همچنین در خصوص اینکه آیا ملوان را شکست می‌دهید یا خیر گفت:‌ همه تلاش ما بدست آوردن پیروزی است و در هر مسابقه به این امر تلاش می‌کنیم.

دنیزلی در خصوص اینکه آیا بازی‌های نیم فصل اول را دیده و در صورت این اتفاق این تیم چه مشکلاتی داشته گفت: اینکه در نیم فصل اول چه گذشته را نمی‌دانم ولی اگر عدم‌ موفقیتی وجود داشته همه در آن سهیم بودند و در این اتفاق یک نفر مقصر نیست و من نمی‌توانم تقصیر را به گردن کسی بیندازم. قطعا تمام کارهای انجام شده و حضور من و جذب بازیکنان جدید برای این است که وضعیت پرسپولیس بهتر شود. انسان همیشه سعی می‌کند بهترین کارها را انجام دهد ولی در بعضی مواقع این اتفاقات رخ نمی‌دهد. اگر بخواهم در مورد اشکالات پرسپولیس در نیم فصل اول توضیح بدهم کار درستی نیست و البته امکان آن هم وجود ندارد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)