مرجع خبری پرسپولیس : براي آن گروه از بازيكناني كه سابقه كار كردن با دنيزلي را دارند شايد تكرار آن در اين روزها راحت باشد.

 

بقيه هم كه براي اولين بار اين فرصت را به دست آورده‌اند از گروه اول خيلي چيزها را شنيده‌اند و كم‌كم با تفكرات او بيشتر آشنا مي‌شوند. اما در اين ميان كساني هم هستند كه هر كسي مربي‌شان باشد اصول حرفه‌اي و نظم تيمي را رعايت مي‌كنند.

علي كريمي يكي از آنها است. او عادت دارد كه يك ساعت و بعضي وقت‌ها هم حدود دو ساعت زودتر از زمان شروع تمرين خودش را به آن محل برساند. علي پروين زماني كه در استيل‌آذين مديرفني بود يك بار گفت: «امروز عمدا زود آمدم تا از كريمي زودتر آمده باشم اما باز هم او قبل از من در رختكن حاضر بود!» كريمي امروز هم همين عادت را دارد و نفر اول تيم دنيزلي براي تمرين‌ها است.

 

اين رفتار جادوگر باعث شده تا دنيزلي رعايت نظم و انضباط از سوي او را مورد تحسين قرار دهد. به طوري كه اطرافيانش مي‌گويند: «ما شنيده بوديم اما باور نمي‌كرديم او تا اين حد منظم باشد.» اما برگرديم به چند خط اول مطلب و شناخت بازيكناني كه قبلا شاگرد دنيزلي بوده‌اند. آنها حتما به همبازيان خود گفته‌اند كه دنيزلي اهميت زيادي به شكل تمرين مي‌دهد و آماده‌ها را به زمين مي‌فرستد.

 

اين را گفتيم تا به نحوه تمرين كريمي از زمان حضور دنيزلي اشاره كنيم. ديروز يكي از بازيكنان پرسپوليس مي‌گفت: «علي خيلي آماده و با انگيزه تمرين مي‌كند. در تمرين امروز انگار يك جارو دستش گرفته و خيلي راحت همه تيم را جارو مي‌كرد. جوري دريبل مي‌زد كه انگار نه انگار توپ زيرپايش است. كريمي خيلي با‌انگيزه بود!» كريمي شايد به اندازه نصف بازيكنان زمين تكل مي‌زند و شايد دنيزلي امروز حسرت نداشتن او را براي اولين بازي با ملوان مي‌خورد. سرمربي ترك پرسپوليس، كريمي را همينطوري كه هست مي‌خواهد. كاپيتاني كه رفتار فوتبالي‌اش الگويي براي بقيه باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)