مطمئن بودم پرسپولیسی ها دلتنگم می شوند

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی می گوید روز رفتنش از پرسپولیس ، می دانسته روزی برای پرسپولیس به دنبالش می فرستند.

 

او که حسابی هم خسته بود به رغم تمام خستگی اش پذیرفت تا دو پاسخ کوتاه به دو سئوال خبرنگار ما بدهد. اول اینکه کمتر از دو هفته قبل در مصاحبه با روزنامه رادیکال ترکیه گفته بود می خواهد برای آخرین بار به فوتبال برگردد چون گمشده ای دارد که باید پسش بگیرد و یکباره پذیرفت به فوتبال ایران بیاید.

جایی که فوتبال زیبایش را با برند دنیزلی می شناسند اما او هیچ گاه قهرمانش نبوده: «راستش یکی از دلایلی که ترغیبم کرده که به فوتبال برگردم، قهرمانی در آسیا است. من بار قبل که در ایران و فوتبال آسیا کار کردم به قهرمانی نرسیدم اما این بار می جنگم و با تیمم قهرمان می شوم و این را هم به کارنامه مربیگری ام اضافه می کنم.»

و سئوال دیگر نظر دنیزلی است درباره جمله ای که 5 سال قبل گفته بود. او بعد از بازی با پیکان در آن سال گفت: «امیدوارم روزی حسرت رفتنم را نخورید.» و البته سال های بعد از دنیزلی، هواداران پرسپولیس مدت ها در حسرت فوتبال زیبای تیم شان سوختند و حالا از او در بازگشت دوباره اش می پرسیم آیا این لحظه را می دیده؟ که آقا مصطفی می گوید: «وقتی در جایی که هستی با تمام وجودت کار می کنی و دلسوزانه زحمت می کشی، مطمئن هستی که مردم هم این تلاشت را درک می کنند و دلتنگت می شوند. برای همین هم بود که همیشه اعتقاد داشتم ، روزی طرفداران پرسپولیس دلتنگم می شوند. بدون شک یکی از دلایل اصلی برگشتم هم طرفداران تیم هستند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)