مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام كرد كه دست كم گرفتن تیم مس سرچشمه می تواند مشكلات زیادی در بازی فردا برای پرسپولیس به وجود بیاورد.

مصطفی دنیزلی در كنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با مس سرچشمه گفت: به هیچ عنوان فردا حریف خود را دست كم نخواهیم گرفت زیرا در فوتبال هر اتفاقی ممكن است رخ دهد.

وی ادامه داد: تیم مس سرچشمه انگیزه های فراوانی دارد و به طور حتم فردا اگر بازی را جدی نگیریم با مشكلات فراوانی روبه رو خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هر بازی برای ما اهمیت خاص خودش را دارد و این موضوع را نیز به بازیكنان خود تذكر داده ام. تیم ما شاید در این سه بازی كه به عنوان سرمربی بودم هم راحت گل خورده و هم راحت گل زده است اما ما باید تلاش كنیم این مشكلات را هر چه سریعتر برطرف كنیم.

وی در خصوص اینكه لیگ ایران با چه تعداد تیم بازی كند بهتر است اظهار داشت: به اعتقاد من 18 تیم خوب است اما با توجه به وضعیت لیگ ممكن است تعداد تیم ها كاهش یا افزایش پیدا كند.

دنیزلی در خصوص اینكه لیگ تركیه بهتر است یا ایران گفت: لیگ تركیه قوی تر است و این موضوع نیز به خاطر حضور بازیكنان خارجی خوب است. بین تیم های ملی دو كشور تفاوت زیادی نمی بینم اما در بحث باشگاهی بازیكنان خوب خارجی كیفیت لیگ آنها را بالا تر برده است.

دنیزلی در پایان به خبرنگاران گفت: خود شما خبرنگاران هم این بازی را دست كم گرفته اید زیرا هفته گذشته استقبال بیشتری از كنفرانس كرده بودید.

سرمربی پرسپولیس در پایان در باره بازی بارسلونا و رئال مادرید اعلام كرد كه هوادار تیم بارسلونا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)