نشست خبری سرمربی پرسپولیس _ بخش اول

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: من یک قهرمانی به طرفداران پرسپولیس بدهکارم.

 

مصطفی دنیزلی در نشست خبری امروز خود که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد گفت: 10 روز است کارمان را آغاز کرده‌ا‌یم و قصد ما از این نشست این بود که قبل از بازی با ملوان هم به رسانه‌ها و هم به طرفداران پرسپولیس اطلاع‌رسانی کرده باشیم.

 

وی افزود: در این مدت برای آنکه تیم را بیشتر بشناسم سعی کردم از رسانه‌ها کمی دور باشم ولی باز تکرار می‌کنم از اینکه در ایران و پرسپولیس هستم خوشحالم. سفر سختی را آغاز کرده‌ایم و چیزی که مهم است اینکه از این سفر سخت سربلند بیرون بیاییم. برای رسیدن به موفقیت وظایف سنگینی را محول کرده‌ایم که باید انجام شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش قبل از دیدار روز پنجشنبه با ملوان اظهار داشت: می‌خواهیم شروع خوبی با ملوان داشته باشیم. مشکلاتی داریم که مجبوریم آنها را حل کنیم. ما مصدوم و محروم داریم و اگر بتوانیم روند خوبی در ادامه راه به دست آوریم می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم. می‌خواهم پرسپولیسی بسازم که هم طرفداران و هم دوستداران این تیم از دیدن فوتبالش لذت ببرند اما برای اینکه این کار را انجام دهیم نیاز به کمک همه داریم.

دنیزلی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص اینکه تا چه زمانی تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گفت: روز اول صحبتی با خبرنگاران داشتم و از آنها زمان خواستم چون نیاز بود مدتی تنها باشیم. صد در صد حق مسلم شما است که اتفاقات و رویدادهای تمرینات و برنامه‌های پرسپولیس را منعکس کنید و به طرفدارانتان انتقال دهید و فکر می‌کنم به احتمال فراوان در هفته‌های آینده به جز دو تمرین آخر و قبل از بازی می‌توانید تمرینات را پوشش خبری دهید. البته این مسئله را می‌توانم بعد از بازی با ملوان به صورت دقیق‌تر به شما بگویم.

وی در خصوص تقویت نقاط ضعف پرسپولیس گفت: در چند پست نیاز به تقویت داریم و کارهایی صورت گرفته که اگر بازیکنان جدید به ما اضافه شوند، خوشحال می‌شویم و اگر آنها نتوانند بیایند از داخل خودمان مشکلات را حل خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس افزود: با رفتن علیرضا حقیقی از پرسپولیس برای گلر جدید نیاز پیدا و با به خدمت گرفتن حسین هوشیار این مشکل را برطرف کردیم. چون مدت زمان کمی تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده امکان دارد یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیریم.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران پرسید بحث ثبت قرارداد شما حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد و حتی محمد مایلی کهن نیز به این موضوع واکنش نشان داد، نظر شما در این خصوص چیست که دنیزلی با خنده گفت: من هم این مسائل را دورادور می‌شنوم اما برای آمدن به ایران من و همسرم با هم تصمیم گرفتیم و بدانید برای آمدن به ایران مشکلات زیادی داشتیم . می‌دانم هر چقدر من ایران را  دوست دارم مردم ایران هم به من علاقه دارند اما در این تصمیمی که گرفتم عشق بین من و طرفداران پرسپولیس نقش بزرگی ایفا کرد.

دنیزلی تاکید کرد: تا به حالا با پرسپولیس قهرمان نشده‌ام اما با این وجود طرفداران هنوز من را دوست دارند و این نشان می‌دهد در سال‌های گذشته تیم خوبی داشتیم و آنها از ما رضایت کافی داشتند. حالا هم می‌گویم من یک قهرمانی به طرفداران پرسپولیس بدهکارم ولی وضعیت ما در جدول به گونه‌ای است که حالا در جایگاه نهم هستیم و هدف اول ما این است که در جدول به رتبه‌ای برسیم که سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. بیش از این نظری در این مورد ندارم ولی هدف اول ما فوتبال خوب و زیبا برای طرفداران است.

ادامه دارد…

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)