مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از انگیزه بازیکنانم راضی هستم و اگر همیشه این‌گونه بازی کنیم، در بیشتر بازی‌ها پیروز خواهیم شد.

مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پس از بازی با مس گفت: این بازی خیلی نیازی به ارزیابی ندارد. دو چیز در فوتبال بسیار مهم است، نخست اینکه گل هر وقت که بخواهد به ثمر می رسد و دوم پاس های نهایی است که باید به درستی ارسال  و به جایی که می خواهید برسد.

وی ادامه داد: فوتبال همین‌گونه است. یک روز از صد موقعیت گل‌مان یک توپ وارد دروازه می‌شود اما برای حریف تنها یک حمله یک گل به همراه دارد. به صورت کلی انگیزه در تیم ما پس از لیگ قهرمانان آسیا مثبت بود.

 

سرمربی تیم پرسپولیس به طور کلی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: آن خواست، انگیزه و خلق موقعیت هایی که داشتیم بعد از یک بازی آسیایی نشان می دهد که نقاط مثبت بازی ما بیش از نقاط منفی اش بوده است. حرف خاصی نمی‌توان زد، در بازی‌هایی که باید با اختلاف پیروز شویم، گاهی نتیجه نمی‌گیریم و این بخشی از فوتبال است.


دنیزلی با اشاره به  پاس های بازیکنانی که بی هدف و بدون سرانجام ارسال می شد گفت: برای ما همه چیز خوب بود تا قبل از ارسال پاس های نهایی. در این لحظه انگار یک چیزی کم داشتیم. در فوتبال حداکثر همین قدر می توانید موقعیت ایجاد کنید اما گاهی وقت ها یا از فرصت خوب استفاده نمی کنید یا پاسهایتان به جای درست نمی رسد. پاس‌های نهایی ما خوب نبود و در مقابل‌مان تیمی بازی می‌کرد که با دل و جان دفاع می‌کرد و به دنبال کسب امتیاز بود. خواستن پیش از حد و عجله کردن برای گل زدن موجب شد بازیکنان موقعیت‌ها را از دست بدهند.


وی همچنین در خصوص عملکرد تیم مس کرمان گفت: امروز جلوی ما تیمی بازی کرد که با جان و دل دفاع می کرد و به دنبال حداقل امتیاز بود.


دنیزلی در خصوص اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس تا این اندازه موقعیت خراب می کنند گفت: خواست بیش از اندازه اینکه گل بزنند باعث می شود که در گلزنی عجله کرده و دچار اشتباه شوند. علاوه بر این سانترهای ما به هدف نرسید و اگر آن پاس ها درست ارسال می شد می توانستیم به گل برسیم. دقیقا به مانند پاسی که علی کریمی برای جواد کاظمیان ارسال کرد شاید اگر پاسهای ما آن طور ارسال می شد در این مسابقه به پیروزی می رسیدیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به پنالتی که این تیم  در نیمه اول بازی با مس کرمان از دست داد اشاره کرد و گفت: ما پنالتی را هم از دست دادیم اما اهمیتی ندارد. من از خواست و شور و هیجان نفراتم راضی ام. ممکن است با این روش بازی در یک یا دو مسابقه به نتیجه نرسید و موفق نباشید اما در دیگر مسابقات برنده خواهید بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)