مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل آفساید داماش و اخراج اشتباه محمد نصرتی باعث عصبانیت تماشاگران پرسپولیس شد.

 

مصطفی دنیزلی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل داماش گیلان گفت: باید بگویم از عملکرد تیمم رضایت ندارم و نتیجه این مسابقه اصلا رضایت بخش نبود. دنبال بهانه جویی نیستیم اما باید بگویم شکست پرسپولیس مقابل داماش تا حدودی طبیعی بود.

 

 

خستگی بازی ها و مسافرت های گذشته به قدری روی بازیکنان ما اثر گذاشته بود که نتوانستیم برنامه هایمان را در این بازی پیاده کنیم. خستگی مهمترین دلیل این بازی ضعیف بود و با وجود اینکه مجددا تاکید می کنم دنبال بهانه نیستیم اما این مسئله روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود.

 

دنیزلی افزود: توقع داشتم نوار پیروزی های تیمم ادامه پیدا کند اما از آنجایی که می دانیم پرسپولیس شانسی برای رسیدن به یک عنوان قابل قبول نبود، انگیزه های بازیکنانم برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است اما توقع دارم در بازی های آینده عملکرد متفاوتی ارائه شود و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اشتباهات متوالی داور بازی پرسپولیس ، داماش و نیمه تمام ماندن مسابقه گفت: بارها گفته ام دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم اما اتفاقاتی در زمین رخ داد که همه را عصبانی کرد. بالاخره مردم هم فوتبال را می بینند و نسبت به اتفاقات آن واکنش نشان می دهند، باید به این باور برسیم که هواداران فوتبال هم به اندازه ما آن را می فهمند و اتفاقات را تحلیل می کنند، وقتی کمک داور یک گل آفساید واضح را می پذیرد مشخص است که یک تیم متضرر می شود و طبیعی است که هوادارانش عصبانی شوند، گل آفساید و اخراج نادرست بازیکن ما همه چیز را تغییر داد ، مردم این موضوع را متوجه شدند و اعتراضشان را نشان دادند، نباید بگوییم آن ها قدرت تجزیه و تحلیل را ندارند.

 

دنیزلی با اشاره به لیست پرتعداد مصدومان و محرومان تیمش برای بازی با سپاهان گفت: به خاطر مصدومیت پرتعداد بازیکنانمان به مشکل برخوردیم و این مسئله می تواند تیم ما را از شرایط دلخواه دور کند، متاسفانه اکثر مصدومان و محرومان ما از خط دفاع هستند و این کار را پیچیده تر می کند اما سعی می کنیم در تمرینات این موضوع را مدیریت کنیم و امیدوارم بازیکنانم در بازی با سپاهان بتوانند عملکرد خوبی ارائه کنند، مطمئن باشید ما خودمان را در این بازی از پیش بازنده نمی دانیم.

 

سرمربی ترکیه ای پرسپولیس همچنان در واکنش به شایعه مذاکرات باشگاه استقلال با فاتح تریم گفت: فاتح تریم مربی بزرگی است و مشغله های زیادی در فوتبال ترکیه دارد و پیشنهادات بسیاری هم به او می شود اما مشخص نیست که این خبر صحت دارد یا خیر و واکنش او به این موضوع چگونه خواهد بود، بنابراین بهتر است تا روشن شدن موضوع در خصوص آن صحبت نکنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)