نشست خبری سرمربی پرسپولیس _ بخش دوم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که این تیم بازیکنان خوبی دارد و بد بسته نشده است.

 

مصطفی دنیزلی در ادامه نشست خبری خود در خصوص حمایت علی دایی گفت: اولین هدف من در فوتبال ایران این است که جواب توقعات را بدهم. من از علی دایی به خاطر تفکرات حرفه‌ای‌اش تشکر می‌کنم.

 

خیلی‌ها مثل دایی فکر می‌کنند که من می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم و خیلی دیگر هم هستند که این فکر را نمی‌کنند که از آنها هم تشکر می‌کنم. تمام نظرات، درست یا نادرست پس از عملکرد کلی من مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: می‌دانم انتظارات از من زیاد است و همه از من توقع دارند. از بازیکنان هم انتظار می‌رود که به پرسپولیس کمک بیشتری کنند. تمام تلاش من و بازیکنان پاسخ دادن به توقعات است. پیش‌بینی نمی‌کنم که چند امتیاز را در نیم فصل دوم می‌آوریم چون نمی‌توانم اما ۸ تیم از ما جلوتر هستند و اگر بخواهیم بالا برویم باید پله به پله رو به بالا حرکت کنیم.

دنیزلی ادامه داد: منتظر هستم تا روزهای خوب را به هواداران هدیه و نشان بدهیم. هر روز که می‌گذرد با بازیکنان بیشتر آشنا می‌شوم و برخوردم با آنها بهتر می‌شود. اولین هدف من این است که بهترین فوتبال و نتیجه را برای هواداران پرسپولیس بگیرم آن وقت خوشحال می‌شوم که به هدفم رسیده‌ام. قطعا نظرات موافق و مخالف هم وجود دارد. انتقاد در فوتبال امری طبیعی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ۲ سال پیش در ترکیه پس از ۵۲ سال رکورد زدم. هیچ تیمی نبود که در ابتدای فصل و تا نیم فصل در رده ششم باشد اما آخر فصل قهرمان شود اما ما در ترکیه این کار را کردیم. در حال حاضر پرسپولیس در رده نهم جدول است و ما به دنبال این هستیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم چون از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است. هدف بعدی من موفقیت در آسیا است و برای رسیدن به این هدف قطعا نیاز به تلاش است.

دنیزلی در پاسخ سؤالی در خصوص انتخاب دستیارانش و شکست پرسپولیس در ۴ دربی گذشته گفت: در روزهای آینده یک مربی دروازه‌بان‌ها به ما اضافه می‌شود. اگر زمان بیشتری بود دوست داشتم کادر فنی وسیعی داشته باشم اما زمان کم است و من دوست دارم خودم با تیم همه کار را انجام دهم. در حال حاضر کادر فنی موجود کاری را که ما می‌خواهیم انجام می‌دهد و رضایت‌بخش است اما اگر در هفته‌های آینده نیاز باشد کادر فنی را وسعت می‌دهیم.

وی اضافه کرد: جا دارد از دوستانی که از جمع ما رفته‌‌اند تشکر ‌کنم. شما می‌دانید وضعیت بد در تیم حاکم بود و مجبور شدیم تغییراتی را انجام دهیم. جدایی ناراحت‌کننده است ولی مجبور بودم این تصمیم را بگیرم.

دنیزلی اظهار داشت: در چند مدت گذشته در ایران نبودم اما نتایج دربی‌ها را دنبال می‌کردم. هنوز پس از ۴ باخت در دربی‌های گذشته در دربی پنجم به میدان نرفتیم ولی در دربی بعدی نتایج قبلی تکرار نخواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ این سؤال که آیا قبول دارید تیم بد بسته شده و تکلیف کاپیتان پرسپولیس چیست، گفت:‌ در مورد اینکه کادر تیمی پرسپولیس بد بسته شده هرکس نظر متفاوتی دارد. ممکن است یک سری نظر بدهند خوب است یا بد این مسئله‌ای عادی است اما من موافق این نیستم که تیم بد بسته شده است. ما اینجا هستیم تا از تیمی که بسته شده بهره‌وری کنیم. ما تیم خوبی داریم. طبیعت فوتبال این است هرجایی که تیم ناموفق باشد درباره آن حرف بزنند.

دنیزلی گفت: در ایران بازیکنان خوب و تیم‌های خوبی هستند اما من و بازیکنان نباید فراموش کنیم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار می‌کنیم. مجبوریم ثابت کنیم که پرسپولیس تیمی بزرگ و جامعه‌ای بزرگ است و هم من، بازیکنان، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل قدرت این را داریم که همه چیز را ثابت کنیم.

وی افزود: در مورد کاپیتانی هم من تصمیم می‌گیرم اما تصمیمی از گذشته گرفته شده و الان قصد ندارم این تصمیم را عوض کنم.


ادامه دارد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)