مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی مربی فوتبال تركیه ای پیش از عزیمت به تهران با اشاره به اینكه پیشنهاد دو باشگاه این كشور را رد كرده است، گفت كه تخلفات و تبانی در فوتبال تركیه وی را به ستوه آورده بود و به همین علت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را پذیرفته و به ایران می رود.

روزنامه “خبرترك” در شماره روز شنبه خود نوشت، دنیزلی این مطلب را در فرودگاه استانبول در گفت و گو با خبرنگاران عنوان كرد.

دنیزلی كه به همراه همسرش عازم تهران شد، گفت كه رویدادهای اخیر در فوتبال تركیه وی را بسیار آزرده خاطر كرده است.

دنیزلی ضمن تشكر از پیشنهاد دو باشگاه مهم تركیه ای برای قبول سرمربیگیری تیم فوتبال آنها گفت، فضای فعلی فوتبال در تركیه را برای فعالیت مساعد نمی بیند.

وی افزود ، برای تصدی پست سرمربیگری تیم پرسپولیس تهران حدود یك و نیم ماه است، كه با مسوولان باشگاه فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس كه از نزدیك با آنها آشناست، گفت وگو می كند.

دنیزلی با تاكید بر اینكه فوتبال ایران، زندگی در تهران و مردمان این كشور برای وی نا آشنا نیستند، گفت كه هواداران تیم پرسپولیس نیز خواهان قبول سرمربیگری از سوی وی بودند.

این مربی سرشناس تركیه ای گفت كه مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا به زودی آغاز می شود و باشگاه پرسپولیس انتظارات جدی از وی برای صعود این تیم به این رقابت ها دارد و وی امیدوار است در مدت یك سال و نیم حضور خود در ایران موفقیت های مهمی با تیم پرسپولیس به دست آورد.

بر اثر تبانی در لیگ فوتبال باشگاه های برتر تركیه در سال گذشته نزدیك به 90 نفر از مدیران باشگاه ها ، بازیكنان و مربیان باشگاه های مختلف این كشور دستگیر و روانه زندان شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)