دایی به خاطر هواداران پرسپولیس به چند پیشنهاد پاسخ منفی داد

مرجع خبری پرسپولیس : نماینده تام الاختیار سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: علی دایی از 7 باشگاه لیگ برتری پیشنهاد همکاری دارد.

 

این روزها صحبت درباره مقصد بعدی علی دایی فراوان شنیده می شود اما  هنوز مقصود وی مشخص نیست. پس از منتفی شدن حضور این مربی در سپاهان، شایعه حضورش در شاهین بوشهر به میان آمد و دیروز نیز خبر موثقی به دستمال رسید که علی دایی گزینه اصلی هدایت باشگاه راه‌آهن است.

 

در همین حال بهمن دهقان وکیل علی دایی اعلام کرد: « هنوز آقای دایی با هیچ تیمی قرارداد نبسته و توافقی هم با باشگاه خاصی صورت نگرفته است.»

وی در ادامه گفت: « روز گذشته فردی از باشگاه شاهین بوشهر با بنده تماس گرفت و خواستار مذاکره شد و در همان حین، بنده که با خط دیگری مشغول صحبت با آقای دایی بودم موضوع را با ایشان مطرح کردم و آقای دایی هم ضمن تشکر از آن پیشنهاد اعلام کرد نمی تواند در باشگاه شاهین بوشهر فعالیت کند.»

 

دهقان در ادامه گفت: «آقای دایی هفت پیشنهاد جدی داشته اند اما تا این لحظه هنوز مقصد بعدی ایشان مشخص نشده است.»

 

وکیل دایی ضمن اعلام این خبر که علی دایی تا سه، چهار روز آینده به کشور برمی گردد گفت: آقای دایی تا امروز بسیاری از پیشنهادات خود را به خاطر درخواست‌های طرفداران پرسپولیس رد کرده است اما بزودی تکلیف وی مشخص خواهد شد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)