در واکنش به اظهارات عزیزمحمدی

مرجع خبری پرسپولیس :  رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات عزیز محمدی گفت: می‌خواهند توپ را به میدان مجلس بیندازند.

 

علیرضا دهقان در مورد صحبت های عزیز محمدی مبنی بر احتمال تطعیلی لیگ در نیم فصل دوم به دلیل مشکلات مالی باشگاه ها عنوان کرد: فدراسیون فوتبال در گزارشی که به مجلس داده اعلام کرده تیم ها خصوصی شده اند و فقط بحث پرسپولیس و استقلال بود که این دو باشگاه هم خودشان درنگ می کنند.

مگر رئیس جمهور دستور واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی را نداده است پس چرا اجرا نمی شود؟ این دوستان خودشان حرفی نمی زنند و نمی گویند عیب کار کجاست.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر به عنوان قانونگذار بخواهم در چنین مسئله ای دخالت کنم به من این ایراد گرفته می شود که چرا در بخش اجرایی وارد شده ام. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید خودشان موانع را پیدا کنند و بگویند چه موانعی در راه می بینند. آنها باید بگویند مشکل واگذاری چیست؟

دهقان با بیان اینکه لیگ برتر تعطیل نمی شود، گفت: می خواهند توپ را به میدان مجلس بیندازند درحالی که مجلس اگر مصوب کرده که منابع دولتی به فوتبال پول ندهند در بخش های دیگر دست فوتبال را باز گذاشته است. به عنوان مثال زمینه خصوصی شدن باشگاه ها را فراهم کردیم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس و استقلال همین شرایط را دارند. باید اول راهکار را بررسی کنند و سپس اگر به مشکل خوردند به مجلس بیایند و با ما صحبت کنند. ما در مجلس هستیم و قانون تعیین می کنیم که مسائل بهتر حل شود. آنها بیایند توضیحات خود را بدهند و نمایندگان مجلس را قانع کنند. حتما راهکارهایی برای حل شدن مسائل پیدا می کنیم. بهتر است دوستان یک طرفه قضاوت نکنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)