پرسپولیس نیوز : عضو کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال گفت: از علی دایی نمی‌ترسیم و به کسی هم بدهکار نیستیم.

عنایت‌الله دهمیانی در مورد اینکه برخی منتقدین مدعی هستند رأی کمیته انضباطی در مورد محسن قهرمانی بر اساس مصلحت‌اندیشی و تأثیرپذیری صادر شده و به دلیل ترس از دایی با او برخوردی صورت نگرفته است، گفت: چنین دیدگاهی در واقع اهانت به کمیته انضباطی است. اینکه بگویند بر اساس مصلحت‌اندیشی رأی داده‌ایم نظر درستی نیست ما نه به کسی بدهکاریم، نه از کسی می‌ترسیم و نه کسانی که اینگونه اظهارنظر می‌کنند را به حساب می‌آوریم.

وی ادامه داد: محتویات پرونده باعث شد که جار و جنجال فراوانی بپا شود و برخی از کاه کوه بسازند اما وقتی مراجع نظارتی تحقیقات لازم را به عمل آوردند و بررسی‌ها انجام شد، چکیده پرونده مشخص شد و ما بر اساس آن رأی دادیم.

عضو کمیته انضباطی با دفاع از رأی این کمیته در مورد پرونده قهرمانی عنوان کرد:‌ رأی ما عین حق و به درستی بوده است و بر اساس آنچه اتفاق افتاده رأی داده‌ایم. نمی‌گویم آیه نعوذبالله نازل کرده‌ایم، ممکن است در کار ما هم اشکال باشد و به همین خاطر هم حق تجدید نظر در نظر گرفته شده است و معترضان می‌توانند به آن اعتراض کنند.

دهمیانی تصریح کرد: مطمئن باشید کمیته انضباطی حرف هیچ احدالناسی را گوش نمی‌کند و تأثیرپذیر نبوده است ما نه از علی دایی و نه از هیچکس دیگری نمی‌ترسیم و بدهکار کسی هم نیستیم. شاید حرف کسی را گوش کنیم تا ببینیم چه می‌گوید اما اینکه بخواهیم تأثیرپذیر باشیم، اینگونه نیست.

دهمیانی در مورد اینکه محسن قهرمانی گفته است او قربانی یک باندبازی گسترده شده است، گفت: خداوند به انسان عقل داده که چراغ راهش باشد و در چاله و چاه نیافتد. به قول ایشان که گفته برنامه‌ریزی شده تا قربانی شود باید بگویم او می‌توانست از عقلش به گونه‌ای استفاده کند که مثل یک بره او را مسلخ نبرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)