پرسپولیس نیوز : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حرکات تیموریان در دیدار با استقلال خوزستان و اتفاقاتی که در دبی رخ داده، بررسی خواهد شد.

عنایت‌الله دهمیانی درباره روند رسیدگی کمیته انضباطی به حرکات غیر ورزشی بازیکنان در دیدارهای لیگ، عنوان کرد: تمام پرونده‌ها و گزارش‌هایی که به کمیته انضباطی می‌رسد بررسی و مطابق با قانون درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که پرونده آندرانیک تیموریان در دیدار استقلال و استقلال خوزستان به کمیته انضباطی رسیده یا نه، گفت: گزارش‌های این بازی به کمیته انضباطی رسیده و مطالبی که نیاز بود منعکس شده است. اعضای کمیته انضباطی وضعیت را بررسی می‌کنند و اگر این مسئله قابل رسیدگی باشد، درباره آن تصمیم گیری می‌کنیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: به احتمال فراوان فردا (چهارشنبه) جلسه اعضای کمیته انضباطی برگزار می‌شود و پرونده‌هایی که به کمیته انضباطی رسیده باشد را بررسی می‌کنیم.

دهمیانی با اشاره به دیدار پرسپولیس و استقلال و پرونده این دیدار، اظهار داشت: من روز گذشته (دوشنبه) به کمیته انضباطی نرفتم و خبر ندارم پرونده دربی به کمیته انضباطی رسیده یا نه، اما با توجه به زمانی که از این بازی گذشته احتمال می‌دهم پرونده دیدار پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی رسیده باشد. اگر این اتفاق رخ داده باشد، اتفاقات این بازی بررسی می‌شود.

وی در خصوص بیانیه باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه باید با حرکات تیموریان و صادقیان هم مانند عقیلی رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: تخلف، تخلف است و مطمئناً گزارش‌هایی که به کمیته انضباطی برسد و صحنه‌هایی که از چشم داور دور مانده باشد بررسی می‌شود. بحث مقایسه نیست و حرکت بازیکنان با بازیکنان دیگر مقایسه نمی‌شود، اما هر مطلبی که باشد با مقررات کمیته انضباطی تطبیق داده شده و اگر اتفاقی افتاده باشد، بازیکنان طبق قانون تنبیه می‌شوند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کمیته انضباطی به حرف‌ها و بیانیه دیگران کاری ندارد، گفت: مواردی که به کمیته انضباطی منعکس شده باشد بررسی و با قانون تطبیق داده می‌شود و بعد از آن رای را صادر می‌کنیم.

دهمیانی یادآور شد: کمیته انضباطی نه با استقلال پسرخاله است و نه با سپاهان پدرکشتگی دارد. بیانیه‌ها و حرف‌هایی هم که زده می‌شود تنها برای خود این باشگاه‌ها مهم است و ما کار خودمان را طبق قانون انجام می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)