پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: با علی کریمی هیچ مشکلی ندارم و به او سالتو نزدم.

 قاسم دهنوی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا بعد از حضور در سپاهان به پرسپولیس آمد، گفت: من قبل از آنکه با پرسپولیس قرارداد امضا کنم با سپاهان تمرین کردم که این کارم اشتباه بود و برای چندمین بار از هواداران عذرخواهی می‌کنم. انشاءالله چنین اتفاقی دیگر نمی‌افتد و من یک سال خوب با پرسپولیس را سپری خواهیم کرد.

وی در مورد جریمه 60 میلیونی‌اش از سوی کمیته انضباطی گفت: قطعاً‌به این رأی اعتراض می‌کنم اما کارم را با پرسپولیس ادامه می‌دهم و در تیم پرسپولیس حضور دارم.

دهنوی در مورد درگیری‌اش با علی کریمی اظهار داشت:‌من با کریمی هیچ مشکلی ندارم با او یارگیری من تو من داشتیم و به او هم سالتو نزدم فقط پایمان به هم گیر کرد و به زمین افتادیم. من یار مستقیم کریمی بودم و باید او را مهار می‌کردم و به کریمی هم به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ احترام می‌گذارم.  فوتبال است و در آن برخورد پیش می‌آید. من اصلا در حدی نیستم که بخواهم با علی آقا درگیر شوم.

 

 هافبک پرسپولیس با ابراز خرسندی از حضور در این تیم گفت: من به پرسپولیس آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم و در این راه هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم. امیدوارم هواداران هم به ما کمک کنند تا روزبه‌روز بهتر شویم.

 

 وی ضمن تاکید براینکه هیچ مشکلی با تراکتورسازان ندارد، گفت: من نه با بازیکنان و نه با تماشاگران تراکتورسازی مشکلی ندارم. تنها مشکل من با آقای زینی‌زاده (مدیرعامل تراکتورسازی) بود که برطرف شد. من خود را مدیون هواداران تراکتورسازی می‌دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)