پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل تنها 50 میلیون تومان دریافت کردیم اما برخی‌ها می‌گویند که بیشتر از این پول دریافت کردیم.

قاسم دهنوی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان در مورد این بازی اظهار داشت: اگر در این بازی پیروز نمی‌شدیم شرایط بسیار بد می‌شد. ما جام حذفی را از دست داده‌ایم و نمی‌خواستیم از کورس قهرمانی لیگ هم عقب بمانیم.

وی پیروزی برابر سپاهان را به تماشاگران تقدیم کرد و افزود: برخی‌ها گفتند ما به خاطر پول در پرسپولیس بازی می‌کنیم در حالی که اینگونه نیست و تنها به خاطر تماشاگران تلاش می‌کنیم.

دهنوی گفت: از ابتدای فصل تنها 50 میلیون تومان دریافت کرده‌ایم اگر کسی می‌گوید بیشتر از این دریافت کرده‌ایم مدارکش را بیاورد و بعد اظهار نظر کند. ما با همین مقدار پول هم برای پرسپولیس بازی می‌کنیم تا نشان دهیم بی‌غیرت نیستیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت تصریح کرد: پرسپولیس همیشه باید اینگونه باشد بعد از باخت مقابل فولاد خوزستان باید انتحاری بازی می‌کردیم تا بتوانیم ضمن پیروزی آن شکست را هم جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)