بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم تنها تیمی که از تعطیلی 50روزه لیگ ضرر کند تنها ذوب‌آهن باشد.

به گزارش  فارس، قاسم دهنوی پس از پیروزی 2 بر یک ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس و راهیابی اصفهانی‌ها به فینال جام حذفی اظهار داشت: در نیمه اول آنطور که باید و شاید نبودیم اما در نیمه دوم بازی خوبی ارائه دادیم و خوشبختانه توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم.

وی در مورد قضاوت داور خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم داور قضاوتش مشکلی داشت. نظر شخصی من این است که آقای زرگر قضاوت خوبی انجام داد البته کارشناسان باید بیشتر در این زمینه صحبت کنند.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها به قضاوت داور و اخراج اومانیا معترض بودند، گفت:‌ من دیدم که توپ به دست اومانیا برخورد کرد حالا دیگر در مورد بقیه مسائل کارشناسان باید نظر بدهند.

دهنوی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند ذوب‌آهن بتواند قهرمان جام حذفی شود، تأکید کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده است فقط وقتی که جام قهرمانی را بالای سر خود بردیم آن موقع می‌توانیم خوشحالی کنیم.

وی در مورد تعطیلی 50 روزه لیگ و اینکه بازی فینال در خردادماه برگزار خواهد شد، گفت:‌ فکر می‌کنم این تعطیلی تنها برای تیم ما مضر باشد ما روند خوبی را پیش رو گرفته بودیم و با این تعطیلی کمی شرایطمان برای حفظ آن دشوار می‌شود اما امیدوارم که بتوانیم شرایط خود را تا شروع رقابت‌ها حفظ کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)