پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:آقای رحیمی! شما با آبرو و حیثیت خانوادگی من بازی کردید.

 قاسم دهنوی در پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن درباره اینکه از سوی باشگاه سپاهان اطلاق کلاهبرداری به وی شده است، اظهار داشت: من از مردم اصفهان عذرخواهی می کنم غیر از آقای رحیمی؛ هرگز او را نمی بخشم. فعلا سکوت می کنم تا وکیلیم که پیگیر بحث هاست مساله را روشن کند.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: اگر من این حرف را به مدیرعامل سپاهان  بزنم، خوب است؟ خودم هم گفتم کارم اشتباه بود. سر اشتباهم نیز هستم و تاوانش را پس دادم. کاش همان یکی، دو جلسه هم به تمرین سپاهان نمی رفتم.

وی ادامه داد: رحیمی حرف هایی زده که دور از جوانمردی است. آقای حسن زاده در کمیته انضباطی شاهد هستند که گفته ام پول را به وکیلم داده ام و نمی دانم چگونه به دست سپاهانی ها نرسیده است.

دهنوی درباره اظهارات عادل فردوسی پور مبنی بر اینکه وی با استقلال تمرین کرد و سپس به تراکتورسازی رفت، عنوان کرد:اصلا اینطور نیست.من با استقلال تمرین نکردم.مذاکراتمان به نتیجه نرسید و به تراکتورسازی رفتم. قلعه نوعی را به روح مادرش قسم دهید آیا من پارسال با استقلال تمرین کردم که ایشان چنین ادعایی کرده  است؟

وی افزود: امسال هم اشتباه کردم و چوب اشتباهم را با پرداخت 60 میلیون جریمه خوردم. آقای رحیمی! شما با آبرو و حیثیت خانوادگی من بازی کردید.شما  که به من می گویی کلاهبردار! کلاهبردار خودتی آقای رحیمی.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)