پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: اگر بتوانیم از ۳ خان آخر عبور کنیم قهرمان می‌شویم چرا که رقیبان ما با یکدیگر بازی دارند و هر نتیجه‌ای به دست بیاید به سود ما خواهد شد.

قاسم دهنوی روزهای پرنوسانی در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد. او که قرار بود پیراهن سپاهان را برتن کند با سروصدای زیادی به پرسپولیس آمد ولی نتوانست به آن چیزی که خودش می‌خواهد برسد، با این حال روزهای پایانی 92 برای دهنوی به خوبی سپری می‌شود و او از شرایط فعلی‌اش راضی است. هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم، عملکرد خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

 

فکر نمی‌کنی تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس شد؟

صددرصد همین‌طور است. ما از لحاظ روحی، فکری، انگیزه‌ای و بدنی در شرایط ایده‌آلی بودیم و کاش لیگ ادامه پیدا می‌کرد ولی تعطیلی لیگ برتر شوک بدی برای پرسپولیس بود. با این حال تمرینات را دوباره شروع می‌کنیم و امیدوارم با انگیزه زیاد بازی‌ها را ادامه دهیم. ما به آرامش رسیده بودیم و لیگ بدموقعی تعطیل شد. اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم از خستگی رقیبانمان که در آسیا بازی می‌کنند استفاده کنیم.

 سال 92 برای تو چطور بود؟

سال چندان خوبی نبود ولی آخرش شیرین شد. آن اوایل به خاطر جریان قراردادم و اتفاقاتی که افتاد خیلی اذیت شدم. حتی تیم ملی را هم از دست دادم ولی این اواخر همه چیز خوب شد. به هر حال رسانه‌ها منتظر سوژه هستند ولی فکر می‌کنم در حاشیه‌ها و اتفاقاتی که به وجود آمد خودم مقصر بودم.

 به نظر تو شانس مدعیان قهرمانی برابر است؟

اگر بتوانیم از 3 خان آخر عبور کنیم قهرمان می‌شویم. رقیبان ما با یکدیگر بازی دارند و هر نتیجه‌ای به دست بیاید به سود ما خواهد شد. مهم این است که از 3 بازی باقیمانده 9 امتیاز بگیریم تا قهرمان شویم یا اینکه حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

 اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس چه تیمی است؟‍

فولاد و استقلال شانس زیادی دارند و سپاهان را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

در مورد مشکلات مالی چه صحبتی داری؟

بهتر است در این مورد صحبت نکنیم. این حرف‌ها را کنار گذاشتیم و فقط تمرکز کردیم تا در 3 بازی باقیمانده بهترین نتایج را بگیریم. به خاطر هواداران بازی می‌کنیم و نمی‌خواهیم آنها فکر کنند که پولکی هستیم.

 تا حالا چقدر از پرسپولیس پول گرفتی؟

تا الان چیزی برای خودم نگرفتم. در ابتدای فصل 42درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم و به باشگاه سپاهان دادم.

 قبول داری اگر اعتصاب نمی‌کردید الان وضعیت پرسپولیس بهتر بود؟

اعتصابی در کار نبود و ما تمریناتی که انجام می‌دادیم را علنی نمی‌کردیم. فقط می‌خواستیم باشگاه به ما توجه کند. ما خانواده داریم و زندگی می‌کنیم، از طرفی خیلی‌ها می‌گویند که پول میلیاردی می‌گیریم ولی اینطور نیست. ما هم پدر و مادر و خواهر و برادر داریم و شاید خیلی از بازیکنان به خیلی‌ها نان می‌رسانند به همین دلیل روی قراردادی که می‌بندند حساب باز می‌کنند. به هر حال امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی برطرف شود.

 فصل بعد در پرسپولیس می‌مانی؟

فعلا چیزی مشخص نیست و تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. مطمئنا بعد از پایان لیگ هر بازیکنی در مورد آینده‌اش می‌تواند تصمیم بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)