پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کند. او امیدوار است از این هفته بتواند به ترکیب سرخپوشان بازگردد.

قاسم دهنوی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با مس کرمان اظهار کرد: بعد از برد ذوب آهن که تاثیر مثبتی در روند رو به رشدمان داشت، تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ و آماده دیدار با مس هستیم. تلاشمان را در این بازی انجام می‌دهیم و بقیه‌اش دست خداست. خودم هم وضعیت خوبی دارم. منتظرم که به شرایطی که قبلا در تیم داشتم برسم. شرایط روحی‌ام خیلی خوب شده و منتظر این هستم که ببینم صلاحدید کادر فنی چیست.

دهنوی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند علت نیمکت نشینی‌اش چیست، گفت: نمی‌دانم دقیقا چه علتی داشت. همیشه با تمام وجود بازی کرده‌ام. دایی خودش من را به این تیم آورد و خودش باید صلاح بداند که چه زمانی بازی کنم. نه اینکه ناراحت نباشم اما مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم. بعد از داربی دور رفت هجمه‌های زیادی علیه من صورت گرفت که البته ختم به خیر شد و ما هم قهرمان نیم‌فصل شدیم. در تمرین ها همه تلاشم را می‌کنم. صبرم بالاست و بالاخره با نشان دادن آمادگی خود نظر کادر فنی را جلب می‌کنم. خدا می‌داند که چقدر در تمرین‌ها انرژی می‌گذارم. امیدوارم دوباره جایگاهم را در ترکیب تیم به دست بیاورم و بتوانم به تیم ملی هم برسم. سال جام جهانی است و هر بازیکنی دوست دارد که بتواند در این تورنمنت معتبر برای تیم ملی کشورش بازی کند.

او درباره بازی مقابل تیم سابقش گفت: خاطرات خوبی از دوران حضورم در مس دارم. 4 سال در این تیم بودم و رابطه خوبی با هواداران داشتم. مردم کرمان بسیار بافرهنگ و بزرگ هستند و به غیر از این بازی برای تیم‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. مس مقابل ما تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. درست است که در پایین جدول است اما مستحق چنین جایگاهی نیست. بازی خیلی سختی داریم و اگر باهوش عمل کنیم می‌توانیم در کرمان موفق شویم.

دهنوی در ارزیابی خود از احتمال قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: از الان نمی‌توان به طور قطعی چیزی گفت. فکر می‌کنم از هفته هشتم نیم فصل دوم به بعد مدعیان اصلی مشخص می‌شوند و می‌توانیم بگوییم چه تیم‌هایی شانس دارند. باید به تمام بازی‌های پیش رو مثل یک فینال نگاه کنیم. اگر به دستورات کادر فنی در هر بازی گوش دهیم قهرمانی دور از دسترس نیست. از الان تا آخر فصل همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او همچنین درباره حاشیه‌هایی که در هفته‌های گذشته به خاطر انجام یک مصاحبه برایش به وجود آمده بود، گفت: متاسفانه برخی افراد کار ناجوانمردانه‌ای کردند. سال‌های قبل هم بازیکنانی بودند که با دو تیم قرارداد می‌بستند اما این اتفاق فقط برای من افتاد. در نیم‌فصل اول شرایط بودن در پرسپولیس را فهمیدم و دیگر حواسم به همه چیز هست. مقصر هم خودم بودم. با اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد خیلی‌ها فکر کردند دنبال بازارگرمی و گرفتن پول بیشتر هستم اما خدا می‌داند فقط به دنبال تحمیل خودم به این فوتبال هستم. حاشیه‌های بی‌موردی برایم درست کردند اما فقط به کارم مشغولم و از خدا می‌خواهم خودش جواب حاشیه‌سازان را بدهد. اگر نیتم بد بود، خدا من را ببخشد اما هیچ موقع دنبال پول نبودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)