پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث داوری چند هفته‌ای است که روی بورس آمده و امیدوارم شرایط طوری نشود که هر تیمی که بازی خودش را واگذار کرد باخت را به گردن داور بیندازد.

قاسم دهنوی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل داماش گیلان اظهار داشت: 3 امتیاز را کسب کردیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. این پیروزی برای ما بسیار با ارزش بود.

وی درباره عدم حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس در این بازی عنوان کرد: این نظر کادرفنی بوده و من نمی‌توانم در خصوص آن حرفی بزنم اگر هم دلایلی دارد قطعا کادرفنی باید در مورد آن صحبت کند و در اختیارات من نیست که بگویم چرا در ترکیب قرار نگرفتم. فقط یک مسئله وجود دارد که آن هم صحبت‌هایی است که هفته گذشته در خصوص من انجام شد که خوب نبود.

دهنوی در پاسخ به این سوال که داوری بازی پرسپولیس و داماش چطور بوده است، تصریح کرد: بحث داوری چند هفته‌ای است که روی بورس آمده و البته شرایط برخی تیم‌ها را هم به هم ریخته است. امیدوارم شرایط طوری نشود که هر تیمی که بازی خودش را واگذار کرد باخت را به گردن داور بیندازد. باید کمی حرفه‌ای در این خصوص رفتار شود.

وی ادامه داد: امیدوارم این صحبت‌ها و مسائلی که مطرح می‌شود باعث توقف روند روبه‌رشد پرسپولیس نشود. ضمن اینکه غیر از من نفراتی هستند که می‌توانند در خصوص داوری صحبت کنند.

هافبک پرسپولیس در واکنش به شعارهایی که هواداران داماش در ورزشگاه آزادی سر می‌دادند، گفت: فحاشی آنچنانی نبود اما تماشاگر عصبانی می‌شود و ممکن است ناخودآگاه حرفی را هم بزند. متاسفانه این اتفاقات در بازی‌هایی که پرسپولیس در آن حضور دارد رخ می‌دهد اما انشاءالله در آینده شاهد این مسائل نباشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)